את השקת חנות האונליין מלווה סרטון ויראלי בכיכובם של נבחרת הפרזנטורים של קסטרו: גל גדות, לירז דרור, יונתן ווגמן ואריק מור, שמציגים בצורה הומוריסטית את סלוגן הקמפיין: בכל זמן ובכל מקום שופינג עושים ב– Castro.com
גבי רוטר מנכ"ל משותף בקסטרו: "חנות האונליין החדשה של קסטרו מאפשרת קניית אופנה מהנה, נוחה ובטוחה, בכל זמן ובכל מקום המועדף על לקוחות בית האופנה. אתר המכירות המקוון של קסטרו הוא עבורנו קפיצת מדרגה משמעותית בקרבה המלאה לעולמם של לקוחותינו, בהבנת צרכיהם, וברוח הזמן של התרבות הדיגיטלית."
חנות האונליין של קסטרו נבנתה בתהליך פיתוח מורכב ובהשקעה של מיליוני ש"ח, והיא יוצרת חוויית משתמש נוחה וקלה המחברת בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב גרפי, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות המבטיחים הנאה מושלמת ללקוחות – גם באתר.
החנות, שנבנתה בעברית ובאנגלית, מאפשרת לצפות בכל קולקציות האופנה של קסטרו, ומספקת מידע מקיף על כל פריט: מידה, צבע, הרכב בד, מחיר, הוראות טיפול וכביסה, וכן מדריך להתאמת המידה לגוף, המלצות מסטייליסטית הבית להשלמת המראה, ועוד.
כמו כן, ניתן להזמין פריטים באתר כמתנה, לשלוח אותם באריזת מתנה ובצירוף כרטיס ברכה אישי.
עוד הוסיף רוטר: "חנות האונליין של קסטרו היא המשך טבעי לפעילותה הנרחבת של קסטרו בתחום הדיגיטלי, והחנות החדשה משלימה באופן הרמוני את החוויה האופנתית של קסטרו. זמן רב ומשאבים הופנו אל תכנון ובניית מוצר האונליין המושלם, שיאפשר ללקוחותינו ליהנות מכל קולקציות האופנה שלנו בתהליך ידידותי, מהנה, מהיר ופשוט – גם באתר האינטרנט".
את חנות האונליין של קסטרו מלווה גם מגזיןדיגיטלילאופנה, תרבותולייףסטייל, המאפשר ללקוחות המותג להיחשף בהרחבה לכל המתרחש בקסטרו, להכיר את האנשים האופנתיים ביותר, ולהתעדכן בחדשות האופנה, ההשראות, המגמות והפריטים הלוהטים ביותר מדי שבוע.