קפה ג'ו מוציאה את תקציב הפרסום למשרד חיצוני: ערמוני Bates ינהל את תקציב הפרסום והמיתוג

לראשונה מוציאה רשת קפה ג'ו את תקציב הפרסום למשרד חיצוני, רשת קפה ג'ו בחרה במשרד הפרסום ערמוני Bates לנהל את תקציב הפרסום והמיתוג שלה.



הטיפול בתקציב הפרסום יכלול מיתוג מחודש לסניפי ומוצרי הרשת בהם: כוסות, תפריטים, מודעות, אריזות ועוד, וקמפיין פרסום בהיקף של כמיליון $.



דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו, מוסר: "הפרזנטציה וההצעה שהציגו בפנינו משרד ערמוני BATES, דברה בשפה שמתאימה למותג קפה ג'ו, נגעה ללבנו והבינה את ה-DNA של המותג".



בקפה ג'ו בחרו לשלב בין קמפיין פרסומי ומיתוג מחדש של סניפי הרשת מתוך רצון ליצור קונספט אחיד.




בסקר BDI האחרון מוקמה רשת קפה ג'ו, כרשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ, היא מונה כ-25 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. מן הרשת נמסר כי במהלך 2006 תפתח הרשת בין 8-10 סניפים חדשים.




אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג