רשת קפה ג'ו מתרחבת גם מעבר לים. החברה פתחה אתר מכירות אונליין עצמאי בארה"ב תחת השם JOEUSA, אשר מרכז מגוון מוצרים מעולמות הקפה.
קפה ג'ו צופה כי בשנה הקרובה השת"פ עם JOEUSA יגדל ובכוונתה להיכנס גם לרשתות המזון ובתי המלון.
כמו כן, במסגרת ההתרחבות בכוונת החברה לחדור לשווקים נוספים ביבשת אמריקה כגון: קנדה ומרכז אמריקה, זאת בנוסף לפעילות החברה באירופה וביפן.
בעקבות צעד זה ובשל הביקוש הגדול, בקפה ג'ו צופים עלייה ניכרת במכירות וכן לתפוס נפח של עוד כ-25% מהמכירות.
עמי שם טוב, מנכ"ל קפה ג'ו אמר היום: "כחלק מהתפתחות והרחבת עולם הקפה של ג'ו גם בחו"ל ופתיחת אתר JOEUSA בארה"ב, החלה החברה למכור מגוון מוצרים כדוגמת פולי קפה, K-CUP לקפה פילטר לשוק המקומי בארה"ב ואת קפסולות הקפה הקלאסיות של ג'ו (תואמות נספרסו)"