רשת קפה גרג בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, משיקה בימים אלו, כרגע בפיילוט בחלק מהסניפים את ה – iPad eMenu, תפריט דיגיטלי המוצג באמצעות האייפד, מבית חברת קונספטיק.
לדברי יאיר מלכה – מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: " "כרשת קפה מהגדולות בארץ, שחרטה על דיגלה חדשנות חשוב לנו לפרוע את ההבטחה, לרענן ולהעניק לקהל לקוחותינו, חווית קפה אחרת ומתקדמת. הרשת הינה רשת בתי הקפה הראשונה בישראל ולמעשה הראשונה בעולם, שבחרה להשתדרג לתפריט האייפד ולאפשר ללקוחותיה ליהנות מחוויה מתקדמת, של צפייה דיגיטאלית ויזואלית בתפריט. בעולם, קיים התפריט הדיגיטאלי, אך ורק במלונות ובמסעדות יוקרה, כמו: ריצ' קרלטון, FOUR SEASONS, MARRIOTT, W HOTELS".
עוד לדבריו: "ההחלטה להגיש את התפריט באמצעות ה- iPad, באה לאחר פיילוט מוצלח בסניף קפה גרג בקניון ירושלים מלחה. הלקוחות הגיבו בהתלהבות ודיווחו על פונקציונאליות רבה, לכן החלטנו על שימוש בתפריט הדיגיטאלי בכל הסניפים ברחבי הארץ, בנוסף לתפריטי הנייר".
תפריט ה – iPad eMenu הינו ייחודי, מתקדם ומאפשר חוויה ויזואלית יוקרתית בתמונות המנות והגדלתן בנגיעה קלה במסך, שינוי שפת התפריט לכל שפה בה בוחר הסועד, קיטלוג התפריט על פי טעמים והעדפות, כך למשל ניתן לקטלג ולראות רק מנות חריפות או צמחוניות או חלביות או אחר. לכל מנה מוצגים אייקונים שונים המעידים על אופי המנה (פלפל מסמל מנה חריפה, כוכב – מנה מומלצת וכדומה) ובעת קריאת תיאור המנה, ניתן לבחור באחד המרכיבים או במונח לא מובן ומיד מופיע הסבר נרחב לגבי המונח – מעין מילון של מונחים ומרכיבים קולינאריים.
לדברי יאיר: "זוהי הפעם הראשונה בה נעשה שימוש בחוכמת ההמון בתוך בית קפה, כחלק משירות שהמסעדה מספקת ללקוחותיה. מהניסיון שנערך בסניף גרג בקניון מלחה, נראה כי ההיענות לשירות גבוהה במיוחד והקהל מגיב בהתלהבות.
עדי צ'יטיאט מנכ"ל חברת קונספטיק ממציאת הרעיון: "אנו שמחים מאוד על ההחלטה של קפה גרג לשדרג את חווית העיון בתפריט ללקוחותיהם. כרשת ישראלית מובילה בתחומה, זהו אך מתבקש כי תהיה הראשונה בארץ ובעולם המשתמשת בתפריטים הדיגיטאליים בתחום בתי הקפה".