"גלובס" הגיע להסכם לשיתוף פעולה עם AONLINE, המפעיל מערכות מידע עסקי ללקוחות. כך נודע ל-Allmarketing. במסגרת ההסכם ישדרג "גלובס" את תכנים של המערכות השונות ב- AONLINE ובכך, תתוסף החברה לשורה ארוכה של גופים הרוכשים תכנים מ"גלובס". בעקבות שיתוף הפעולה עם "גלובס" תפסיק AONLINE להשתמש בשירותי התוכן של "דה מרקר".
מגלובס נמסר כי במסגרת שיתוף הפעולה יועברו ידיעות חדשותיות מ"גלובס" ל- AONLINE, שייערכו באופן מתאים לקהלי המטרה של המשתמשים ויוצגו במלואם בערוץ. AONLINE תהיה יכולה להשתמש באופן יומיומי בתכנים ובמבזקי החדשות שיופיעו ב"גלובס". הכתבות שיופיעו ב- AONLINE יהיו זהות לאלה שיופיעו ב"גלובס" ובאתר האינטרנט שלו.
ההסכם החדש מחזק את מעמדו של "גלובס" בתחרות הגוברת בינו ובין דה-מרקר. ל"גלובס" יש הסכמי שיתוף פעולה עם גורמים אחרים בעולם התקשורת וביניהם: רדיו 99 FM, כל רשתות הסלולאר ועוד.