קרולינה למקה ברלין בקמפיין חתונה


בהמשך לקמפיין הקודם, שהציג את מערכת היחסים הטעונה של בר ואסי, התקדם הקמפיין הנוכחי לקרולינה למקה ברלין צעד קדימה עם מערכת היחסים של השניים והצעיד אותם לשלב מתקדם במערכת היחסים, בו הם צועדים כחתן וכלה תחת חופה וקידושין מצויידים כמובן במשקפי שמש באיכות בלתי מתפשרת ובמסגרות נוטפות סטייל. על תקן זמרת החתונות בחרו בקרולינה למקה ברלין בעדן אלנה, שהתגלתה באקס פקטור, אותה הנחתה בר רפאלי.





הפרסומת פותחת את עונת CAROLINA LEMKE BERLIN , מותג משקפיים בינלאומי שמציע למכירה, בכל עונה למעלה מ-320 דגמי שמש וראייה ב-100 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל ובסניפי הרשת בעולם: ספרד, לונדון, תאילנד, אוסטרליה, פנמה, מקסיקו וארה"ב. המותג, שנוסד לפני 8 שנים על ידי מעצבת המשקפיים הגרמנייה קרולינה למקה, מציג בדגמיו שילוב מנצח של אופנתיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר אטרקטיבי.



אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר