בהמשך לקמפיין הקודם, שהציג את מערכת היחסים הטעונה של בר ואסי, התקדם הקמפיין הנוכחי לקרולינה למקה ברלין צעד קדימה עם מערכת היחסים של השניים והצעיד אותם לשלב מתקדם במערכת היחסים, בו הם צועדים כחתן וכלה תחת חופה וקידושין מצויידים כמובן במשקפי שמש באיכות בלתי מתפשרת ובמסגרות נוטפות סטייל. על תקן זמרת החתונות בחרו בקרולינה למקה ברלין בעדן אלנה, שהתגלתה באקס פקטור, אותה הנחתה בר רפאלי.
הפרסומת פותחת את עונת CAROLINA LEMKE BERLIN , מותג משקפיים בינלאומי שמציע למכירה, בכל עונה למעלה מ-320 דגמי שמש וראייה ב-100 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל ובסניפי הרשת בעולם: ספרד, לונדון, תאילנד, אוסטרליה, פנמה, מקסיקו וארה"ב. המותג, שנוסד לפני 8 שנים על ידי מעצבת המשקפיים הגרמנייה קרולינה למקה, מציג בדגמיו שילוב מנצח של אופנתיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר אטרקטיבי.