קרליין נכנסת לראשונה לקטגוריית הצעירות

קרליין, מותג הדאודורנטים לנשים הנמכר ביותר בישראל, מחזיק כיום בנתח שוק של כ – 20% משוק הדאודורנטים בישראל עפ"י נתוני סטורנקסט לשנת 2013. כיום, שוק הטואלטיקה לנערות הינו מוגבל בהיצעו ובהיקפו. מתוך כך, כניסה לשוק זה הינה בעלת חשיבות צרכנית ועסקית כאחד.


לטובת הקמפיין עבור סדרת המוצרים החדשה, נבחרה השחקנית וכוכבת הילדים אליאנה תדהר כפרזנטורית, תחת הקונספט: "לא זזה בלי זה", אליאנה נבחרה מתוקף היותה דמות נערצת בקרב בנות צעירות המייצגת ערכים של רעננות וחדשות.


עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-3 מיליון שקלים


לדברי שירלי גל לוי, מנהלת תחום הטואלטיקה בקרליין : "אנו נרגשים להשיק מוצר חדש הפונה לקהל הילדות והנערות. ההשקה נולדה מתוך צורך בלתי מסופק אשר קיים היום בקרב הצעירות שכן אין כיום בשוק דאודורנט המתאים מבחינת הפורמולה שלו לעורן העדין. מניתוח פעילות בקבוצות מיקוד שנערכו בקרב אמהות למתבגרות עולה הצורך בדאודורנט המותאם בדיוק לצרכים הפיזיולוגים של הילדות ושל הנערות; מחד, האמהות מבקשות לחנך את בנותיהן להיגיינה ואסטטיקה, מאידך, הן רוצות דאודורנט שיהיה מותאם במיוחד בשבילן עבור עורן העדין שכיום מתקשות למצוא בשוק. סדרת הדאודורנטים החדשה מיוצרת במיוחד עבור נערות ומהווה המפגש הראשון עבורן עם תחום הטיפוח האישי. הסדרה החדשה מהווה פתרון כולל ומושלם לנערות החל מרמת המוצר וכלה ברמת המחיר"



קרליין נכנסת לראשונה לקטגוריה חדשה ומשיקה סדרת דאודורנטים נושמים תחת השם


"FOR GIRLS", המותאמת במיוחד עבור ילדות ונערות.


סדרת הדאודורנטים כוללת שלושה סוגים שונים בהם רול און, סטיק וספריי, אשר משלבים פורמולה ייחודית המועשרת בקמומיל ומותאמת לעורן העדין של ילדות ונערות, ללא אלומיניום, פראבנים ואלכוהול. המוצרים הינם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ולא נוסו על ידי בעלי חיים.


עלות ההשקעה במהלך החדש, הכולל קמפיין דיגיטל, טלוויזיה,עיתונות ונקודות מכירה נאמדת בכ-3 מיליון שקלים.


סדרת הדאודורנטים מתאימה במיוחד עבור אמהות שמחפשות אחר ההגנה המושלמת לבתן המתבגרת. מצד אחד הן רוצות להקנות לנערות הרגלי אסטטיקה והיגיינה אך מצד שני אינן רוצות לתת להן מוצרים אגרסיביים מדיי לעורן העדין.


סדרת הדאודורנטים מעוצבת במיוחד לילדות ולנערות ומוצעת בגווני פסטל בהירים בשילוב איורי גרפיטי ולבבות צבעוניים ובגדלים המותאמים במיוחד לתיק רחצה ולשימוש יומיומי בקרב הבנות. בנוסף, דאודורנט הסטיק מיוצר בפורמולה ייחודית של אבן שקופה בצבע ורוד הנעימה ביותר למריחה על אזור בית השחי.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר