רבי אינטראקטיב פיתחו אפקט שיאפשר לאוהדים לצבוע את פניהם בדגלי הנבחרות בעזרת מציאות רבודה

פיתוח ישראלי משתמשת במציאות רבודה ברוח המונדיאל, כדי לייצר הדמיה על פני האוהדים של דגלי מדינות שונות המשתתפות בטורניר.



האפקט פותח על ידי חברת הטכנולוגיה רבי אינטרקטיב ומאפשר לשתף את ההדמיות בסטוריז ברשתות החברתיות.



לאחר הפעלת האפקט נפתחת מצלמת הסלפי בטלפון הנייד, המשתמש יכול לבחור את דגל המדינה שיעטר באופן וירטואלי את פניו. בפתיחת פה מול המצלמה מתפזר על המסך קונפטי בצבעי הקבוצה ונשמעות שאגות אוהדים ברקע, זאת כדי להגביר את אטרקטיביות התוכן המופק בעזרת האפקט.



לדברי גיל רבי מנכ"ל רבי אינטראקטיב: "עולם ה- AR (מציאות רבודה) צובר תאוצה בחודשים האחרונים לאחר הכרזת פייסבוק על שילוב אפקטים מבוססי מציאות מדומה גם לפלטפורמת האינסטגרם, מהלך אסטרטגי כדי להגביר את התחרות מול פלטפורמת הסנאפצ'ט. כלי הפיתוח של האפקטים מאפשרים לזהות את מבנה הפנים של המשתמש דרך מצלמת הסלפי ולייצר עבורו חוויה אינטראקטיביות."

אולי יעניין אותך

גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13