רגע לפני התוצאות הסופיות: נילסן וגמיוז עלו לגמר במכרז על מדידת הרייטינג באינטרנט


בישיבת ועדת המדרוג למדידת הרייטינג באינטרנט שנערכה אמש, באיגוד חברות הפרסום, החליטה ועדת המדרוג לאינטרנט, כי שתי חברות תעלנה לשלב הבא במכרז. החברות הן גמיוס ונילסן.



לדברי יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, הועדה סיימה את השלב הראשון בתהליך ארוך ומפורט של בחינת כל ההצעות ובחרה ברוב קולות להמשיך לשלב הבא, עם 2 חברות מתוך הארבע שהשתתפו במכרז. בישיבת הועדה השתתפו 30 נציגי משרדי האינטראקטיב ואתרי האינטרנט. "אנו מודים לכל מגישי ההצעות, על העבודה המקצועית, הקדשת הזמן והמשאבים שהושקעו בהגשת הצעותיהם." הוסיף בראון.



TNS טלסקר העורכת כיום את סקרי ה-TIM למדידת רמת החשיפה וחברת 'אינטרסייט', שבבעלות איתי אולניק, שהשתתפו אף הן במכרז נותרו בחוץ ולא זכו להעפיל לשלב הסופי.



בקרב משרדי האינטראקטיב, המרוויחים העיקריים מהמהפכה המתקרבת, הניחושים והימורים על דמות הזוכה מתחלקים שווה בשווה בין שני המועמדים הסופיים. שנת 2007 הייתה שנת מפנה בכל הנוגע למערך הפרסום האינטראקטיבי, ההיום היקף הפרסום באינטנט מוערך בכ-15% מתקציב הפרסום הכולל של חברות בסדר גודל גדול ובינוני. בקרב מפרסמים קטנים, השיעור כצפוי אף גבוה יותר.



הגופים שיוכלו לקבל גישה לנתוני המערכת הזוכה, שתספק מידע אודות היקפי הגלישה והיקפי הפרסום בכל אתר, הם האתרים שהודיעו מראש שיקחו חלק במהלך. מדובר בכל האתרים המובילים בישראל פרט ל-ynet, שיימדד אך לא יוכל להיחשף לנתונים. גם משרדי הפרסום והמפרסמים יקבלו גישה לנתוני המערכת.



יש לציין שחברת יפעת בקרת מדיה, יצאה לפני מספר חודשים בשירות דומה ללא מכרז ומפרסמת את מדד המפרסמים באינטנט באופן עצמאי.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים