רד אורבך סולן להקת רד בנד, נבחר להיות הפרזנטור של תחנות "דלק" ורשת חנויות "ג'ו דלק". תקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ- 3 מיליון ₪

רד יוביל את קמפיין הפרסום החדש של "דלק" אשר תושק במדיות השונות: טלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות המכירה וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום GO. 

 

קרן קפורמינץ סמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל אמרה היום: "החלטנו בדלק ישראל לצרף לשורותינו שחקן חיזוק חדש – רד אורבך מלהקת רד בנד.

רד הואWannabe" " ישראלי אשר ניחן בחוצפה ישראלית, צעירה ומגניבה, וחשבנו שהוא יכול לספר את הסיפור של "דלק" חברת הדלק הישראלית". 


במסגרת הקמפיין רד יספר את הסיפור מנקודת מבטו האובייקטיבית שמתקיימת בין שני העולמות, מצד אחד הוא מזוהה כישראלי שנהנה מהסטטוס הזה ומתקבל בחום בחברה הישראלית אך מצד שני יש בו תמיד את היכולת להתנתק ולבקר את האופי הישראלי. ההתנגשות הזו יוצרת מצבים קומיים שרד, בדרכו הייחודית, יודע להדגיש. 

 

צילומי הקמפיין בכיכובו של רד אורבך יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ- 3 מיליון ₪

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 קסטיאל רזיאל
 במקורות
-השד - האגודה למלחמה בסרטן