רולדין מעלה קמפיין חנוכה באווירת קורונה בשיתוף האמנית אן סופי.

רולדין עלו בקמפיין להשקת קולקציית הסופגניות החדשה עם משרד הפרסום M&C SAATCHI
ובשיתוף עם האמנית הבינלאומית
Anne Sophie Cochevelou החיה בלונדון.

את קולקציית המסכות יצרה אן בתחילת משבר הקורונה, כאשר האמנית יוצרת את עבודותיה מתוך אוספים
של בובות, צעצועים ועוד. מכאן באה הזיקה לעיצוב מסיכות וייצור עבודות האמנות
בשיתוף הצלם אנטוני ליסט (
Anthony Lycet). את
מגוון המסכות ניתן להשיג באתר האמנית
https://sophiecochevelou.myshopify.com.

אורית
מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום
:
"רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה
מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי
ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחבר
ת לאמנות
הסופגניות של רולדין."

צור גולן, מנהל
קריאטיב ובעלים משותף ב-
M&C SAATCHI "תקופה מיוחדת
מחייבת פתרונות מיוחדים. החיבור לאן האמנית הוא בבחינת מזל גדול. כשכבר חשבנו שלא
נוכל לבצע את הרעיון שלנו השנה עקב אילוצי הקורונה, מצאנו את אן וקולקציית המסכות
המדהימות שלה שהתחברו בדיוק לסופגניות של רולדין. מכאן הדרך להגשמת הקמפיין הייתה
קצרה. אני גאה על התוצאה, על המסר של הקמפיין ומודה לרולדין, לקוח מעורר
השראה".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר