הצמיחה המואצת של שוק ה-GPS בישראל הולידה צרכים חדשים בתחום השירות והתמיכה שנדרשים כיום על ידי מאות אלפי לקוחות חדשים, שהצטרפו בשנתיים האחרונות למעגל המשתמשים. לאור צמיחת השוק, השיקה חברת רונלייט, נציגת Mio Technology, מערך שירות ארצי ראשון מסוגו בארץ בתחום ה-GPS.
מערך השירות החדש מציע פתרון מורחב בשתי רמות: הראשון, מוקד השירות והתמיכה הטלפוני הורחב. השני, רונלייט פתחה בשיתוף עם סופר-לינק סניפי שירות ב-8 ערים מרכזיות ברחבי הארץ: תל אביב, חיפה, הרצליה, פתח תקווה, בת ים, אשקלון, חדרה וירושלים ובקרוב ייפתחו 4 סניפים נוספים בערים נוספות. מרכזי השירות ממוקמים בקניונים ובאתרים נוספים הומי אדם ומיקומם יקל על רבים להיכנס ולמסור מכשירי GPS המשווקים על ידי רונלייט לבדיקה או לתיקון. במקביל הודיעה היום החברה כי היא משיקה שתי תוכניות ביטוח מורחבות למכשירי GPS שמוצעות למכשירים חדשים וכן למכשירים ישנים שתקופת האחריות עליהם כבר הסתיימה.
גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל חברת רונלייט: "שוק ה-GPS מאמץ בשנים האחרונות מאפיינים שירות דומים לשוק הסלולר והלקוחות מצפים כיום לזמני תגובה מהירים, תוכניות ביטוח ונגישות קלה לסניפי שירות במקומות מרכזיים ברחבי הארץ. זו היא התפתחות חיובית והיא משקפת את חדירת ה-GPS לזרם המרכזי של המשפחות בארץ, בדומה לחדירת הסלולר לפני מספר שנים. אנו מתמודדים עתה עם האתגר וצופים התפתחות מואצת נוספת של השוק בשנים הקרובות. כחברה המובילה בתחום הGPS אנו נדרשים להעניק את רמת השירות הגבוהה ביותר ולכן הקמנו מערך שירות משוכלל זה ".