רשת תכשיטי AMARO, בבעלות עירית גופר – ששון, מינתה בימים אלו, את רועי בן נון, למנכ"ל הרשת בישראל.
במסגרת התפקיד החדש, בן נון יהיה אחראי על כל פעילות הפיתוח, השיווק והניהול הטכנולוגי והעסקי של הרשת בישראל. בין היתר יהיה אחראי על הקמת חנויות חדשות, תמהיל המוצרים בחנויות הרשת, מיחשוב, הקמת אתר חדש, השמת כוח אדם איכותי ועוד.
רועי בן נון, 33 נשוי +1, בעל למעלה מעשר שנות ניסיון בתחום קמעונאות האופנה ברשתות מובילות. ב – 3.5 שנים האחרונות, שימש בן נון כסמנכ"ל התפעול והמכירות של חברת האופנה CELIO מקבוצת פישמן רשתות.
בן נון: "הגעתי לחברת AMARO מתוך אמונה אמיתית בחוזק המותג, יתרונותיו הבולטים אל מול המתחרות הישירות והפוטנציאל העצום בשוק הישראלי. לאחר בחינה מדוקדקת של המותג אני משוכנע שאת ההצלחה בחו"ל ניתן לשחזר ולהפוך את AMARO לרשת תכשיטים מובילה בישראל. לרשת תכשיטים איכותיים העשויים בעבודת יד, אשר מושקעת בהם יצירתיות ומגע אישי המשאיר חותם של מעצבת מוכשרת בעלת שם עולמי. עיקר העבודה תושקע בהרחבת המותג, בחשיפתו לקהלים חדשים וכמובן לשיפור וחיזוק הקשר מול קהל הלקוחות הקבועות, השומרות לו נאמנות שנים רבות, תוך שימת דגש על שירות, מקצועיות ואמינות."
לדברי עירית גופר – ששון, המעצבת והבעלים של רשת תכשיטי AMARO: "השנה קיבלה הנהלת AMARO החלטה אסטרטגית להשקיע משאבים רבים בפיתוח הרשת בישראל לרבות גיוס מנהל כללי לשוק הישראלי, כאשר חזון החברה מתמקד בפיתוח עסקי שיכלול כניסה לכל הקניונים המובילים בארץ, תהליך מיתוג מחדש, קונספט חדש ומהפכני בחנויות ובנית אתר מכירות מוביל עם השקה לשוק הבינלאומי. אנו מאמינים במר בן נון וביכולותיו אשר יובילו אותנו לצמיחה והצלחה."