ג'נרל מילס ישראל, יצרנית מוצרי המאפה פילסברי (Pillsbury), ויבואנית נייצ'ר ואלי (NATURE VALLEY) וגלידות האגן-דאז (Haagen-Dazs), הודיעה על מינויה של רות שחם-קלויזנר, לתפקיד מנהלת השיווק הקימעונאי בחברה.
שחם-קלויזנר, (32), בוגרת תואר ראשון בהנדסת מזון ותואר שני במנהל עסקים, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום מאפה בחברת שטראוס-עלית ולפני כן כמנהלת מותג MUST בעלית.
בתפקידה כמנהלת שיווק קימועונאי בג'נרל מילס ישראל, מתכננת שחם-קלויזנר להוביל ולחזק את מותגי פילסברי ונייצ'ר ואלי, תוך התמקדות בקהלי היעד העיקריים, בפעילויות שיווקיות שונות ולבחון כניסה לתחומים חדשים.
ג'נרל מילס ישראל הוקמה בשנת 1996 תחת שמה הקודם "פילסברי ישראל בע"מ", במטרה לשווק ולהפיץ בקרב הציבור הישראלי את מוצרי חברת פילסברי העולמית. בשנת 1998 התרחבה ג'נרל מילס ישראל ונכנסה לתחום מוצרי המאפה, וכיום נחשבת לספקית המובילה של מוצרי מאפה קפואים לאפייה במקום בסופרמרקטים, מאפיות, מסעדות מוסדות אקדמאיים ובתי מלון. בנוסף על פיתוח ייצור ושיווק מוצרי פילסברי בישראל עוסקת החברה גם ביבוא גלידת האגן דאז, ביבוא ובשיווק מותג חטיפי הבריאות נייצ'ר וואלי.