רימרקטינג: יוזמה חדשה של Booking.com תחזיר נוסעים למקומות בהם ביטלו עסקאות

חברת Booking.com השיקה השבוע קמפיין חדש, שנועד לתגמל לקוחות ישראלים שנאלצו לבטל הזמנות בישראל בגלל הגבלות הממשלה בתקופת הקורונה. קמפיין Rebookמאפשר ללקוחות האלו לקבל הטבה להזמנה עתידית באותו מקום אירוח שאותו נאלצו לבטל, כדי שיוכלו לנצל אותה ברגע שהמצב יאפשר להם לעשות זאת שוב.



כדי לעודד את הלקוחות להזמין שוב את מקום האירוח המקורי שבחרו, Booking.com תציע להם הטבה של 15% (עד 100 אירו) ממחיר ההזמנה, אותה יקבלו למימוש אחרי השהייה. המבצע יהיה תקף להזמנות שיבוצעו עד 31 בדצמבר 2020, עם תאריך צ'ק-אאוט עד 30 באפריל 2021. בנוסף, כדי לעזור למקומות האירוח שעובדים איתה, Booking.com לא תגבה מהם עמלה על הזמנות שיתקבלו כחלק מהקמפיין הזה. בחברה מקווים כי ההטבה הזו תיתן ללקוחות את ההשראה שהם צריכים כדי לתכנן שוב את הטיולים שהם חלמו עליהם ובד בבד תאפשר תמיכה בעסקים המקומיים.



היוזמה הזו מצטרפת ליוזמות אחרות שנועדו לתמוך במקומות אירוח במהלך התקופה הקשה הזו, ולעזור להם לחזור למסלול ברגע שהעולם יחזור לנסוע ולטייל. בין השאר, Booking.com מאפשרת לשותפים שלה להציג בעמוד מקום האירוח באתר באופן ברור את אמצעי ההגנה שלהם נגד נגיף הקורונה, וגם מוותרת על העמלה בהזמנות שבוטלו, שונו או הוחלפו בשובר בגלל הגבלות ממשלתיות באזורים מסוימים בעולם. מדיניות זו תתקיים גם בצורה רטרואקטיבית (במקרים הרלוונטיים). בנוסף, Booking.com הוסיפה למערכת שלה כלי שיאפשר למקומות האירוח להציע בקלות מדיניות ביטול גמישה יותר, תוך שהיא מעודדת את השותפים להציע מדיניות גמישה, כדי למשוך אורחים שמחפשים תחושת ביטחון גדולה יותר בתקופת חוסר הוודאות הזו.



"לכולנו בעולם התיירות יש כרגע אינטרס משותף אחד: לעזור לענף הזה לשרוד את המשבר", אמר אריין דייק, סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק ראשי ב-Booking.com. "אנחנו עובדים במרץ כדי לעזור לשותפים שלנו להחזיר את העסקים שלהם למסלול. זו תקופה שבה הרבה אנשים שאוהבים לטייל נאלצים להיות בבית. אותם אנשים רוצים להמשיך לחלום על הנסיעה הבאה שלהם ובמקביל גם מחפשים את הדרך הכי טובה לתמוך בעסקים המקומיים האהובים עליהם. הקמפיין שלנו יעזור להם לעשות את כל זה."


אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח