רמי לוי בכנס גלובס: המתחרים עושים מה שאני עושה

רמי לוי זכה למחיאות כפיים כשעלה על הבמה בועידת נתח שוק של גלובס לשיחה של אחד על אחד עם ג. יפית. בעוד ג. רצתה לשמוע על אסטרטגיות שיווק, פרסום, רמי לוי הבהיר: אני מתמקד במחיר, זה מה שהלקוחות רוצים. על רקע התשובות של לוי, כנס נתח שוק שמגלגל מילים על גבי מילים בסופו של דבר לימד את הלקח הפשוט מכל – אם תוריד מחירים, הלקוח יבוא.



על המיתון אמר לוי, כי הוא לא מרגיש אותו בסניפים. להיפך אומר רמי "אצלנו אין מיתון. המיתון הטיב עם חלק גדול מהאוכלוסיה. המיתון פגע במי שהפסיד את העבודה שלו. לגבי היתר, הם יכולים לרכוש יותר בכסף שלו. אנשים שקנו בחנויות שלא רגישות למחיר, באים לקנות אצלנו".



לשאלתה של יפית לגבי הכנת אסטרטגיה מיוחדת לתקופת המיתון, אמר לוי:


"כל המתחרים הגדולים שלנו בנו אסטרטגיות, לקחו יועצים ובסוף הם עשו מה שאנחנו עושים". הגישה הישירה הזאת זיקתה את לוי בסבב נוסף של מחיאות כפיים. האדם ששולט ביד רמה על 16 סניפים ברחבי הארץ, ועשה בית ספר לכל הרשתות הגדולות סיפר כי בשיטת הניהול שלו הוא מבצע את כל ההחלטות.



"מי שמכיר את המערכת מלמטה, יודע לנהל אותה הרבה יותר טוב", אמר לוי. "ההחלטות מתבצעות על ידי. אני לא מתבייש להתייעץ עם הקופאית לגבי מה אנשים רוצים ואיך הם יגיבו. אבל בסוף אני מחליט".



יפית ניסתה לתקוף את נושא השיווק מכיוון יחסי הציבור, כששאלה את לוי לגבי הכשרון שלו להגיע לכותרות. גם כאן לוי הוריד את הדברים לשורה התחתונה של האני מאמין שלו: אמת בפרסום.


יפית עוד ניסתה לחלץ סקופ קטן בנושא העלות של המהלך במסגרתו הוריד את מחיר העוף לשקל אחד, והפך לסיפור החם בתקשורת. "בסופו של דבר הרווחנו על המהלך". כמה ? "אני לא יודע, בסופו של דבר אני מסתכל בסוף הדף".



לפי לוי, המחיר הוא מה שקובע, ויחד איתו חשוב לשמור על חוויית קניה.



טיפ למי שמקים רשת קמעונאית, מבקשת יפית, שמתקשה להתמודד עם התשובות הישירות והקצרות של לוי, ומקבלת עוד אחת אחרונה שכזו: "אם יש לך חזון. תשמור על נאמנות, אמינות ויושר מול החזון.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח