רמי לוי זכה למחיאות כפיים כשעלה על הבמה בועידת נתח שוק של גלובס לשיחה של אחד על אחד עם ג. יפית. בעוד ג. רצתה לשמוע על אסטרטגיות שיווק, פרסום, רמי לוי הבהיר: אני מתמקד במחיר, זה מה שהלקוחות רוצים. על רקע התשובות של לוי, כנס נתח שוק שמגלגל מילים על גבי מילים בסופו של דבר לימד את הלקח הפשוט מכל – אם תוריד מחירים, הלקוח יבוא.
על המיתון אמר לוי, כי הוא לא מרגיש אותו בסניפים. להיפך אומר רמי "אצלנו אין מיתון. המיתון הטיב עם חלק גדול מהאוכלוסיה. המיתון פגע במי שהפסיד את העבודה שלו. לגבי היתר, הם יכולים לרכוש יותר בכסף שלו. אנשים שקנו בחנויות שלא רגישות למחיר, באים לקנות אצלנו".
לשאלתה של יפית לגבי הכנת אסטרטגיה מיוחדת לתקופת המיתון, אמר לוי:
"כל המתחרים הגדולים שלנו בנו אסטרטגיות, לקחו יועצים ובסוף הם עשו מה שאנחנו עושים". הגישה הישירה הזאת זיקתה את לוי בסבב נוסף של מחיאות כפיים. האדם ששולט ביד רמה על 16 סניפים ברחבי הארץ, ועשה בית ספר לכל הרשתות הגדולות סיפר כי בשיטת הניהול שלו הוא מבצע את כל ההחלטות.
"מי שמכיר את המערכת מלמטה, יודע לנהל אותה הרבה יותר טוב", אמר לוי. "ההחלטות מתבצעות על ידי. אני לא מתבייש להתייעץ עם הקופאית לגבי מה אנשים רוצים ואיך הם יגיבו. אבל בסוף אני מחליט".
יפית ניסתה לתקוף את נושא השיווק מכיוון יחסי הציבור, כששאלה את לוי לגבי הכשרון שלו להגיע לכותרות. גם כאן לוי הוריד את הדברים לשורה התחתונה של האני מאמין שלו: אמת בפרסום.
יפית עוד ניסתה לחלץ סקופ קטן בנושא העלות של המהלך במסגרתו הוריד את מחיר העוף לשקל אחד, והפך לסיפור החם בתקשורת. "בסופו של דבר הרווחנו על המהלך". כמה ? "אני לא יודע, בסופו של דבר אני מסתכל בסוף הדף".
לפי לוי, המחיר הוא מה שקובע, ויחד איתו חשוב לשמור על חוויית קניה.
טיפ למי שמקים רשת קמעונאית, מבקשת יפית, שמתקשה להתמודד עם התשובות הישירות והקצרות של לוי, ומקבלת עוד אחת אחרונה שכזו: "אם יש לך חזון. תשמור על נאמנות, אמינות ויושר מול החזון.