אלפי לקוחות התנפלו על ארבעת חנויות רנואר בפנמה במסגרת אירועי המכירות של "הבלאק פריידי" הנהוגות ביבשת אמריקה. ביממה אחת התרוקנו החנויות מסחורה והמכירות האמירו אל מעל ל 100,000$ ביום מכירות אחד. זוהי הצלחה חסרת תקדים לחברה אשר מחזקת את החלטתה האסטרטגית להמשיך ולהרחיב את הפעילות בדרום אמריקה.
כרגע הפעילות בדרום אמריקה מתבססת על ארבע חנויות המופעלות באמצעות זכיין מקומי בפנמה ועל שואו רום סיטונאי של החברה המופעל בפנמה סיטי ומשווק את מוצרי "רנואר" לחנויות אופנה ברחבי המדינה.
כעת מרחיבה רנואר את פעילות השואו רום ופותחת אותו לשיווק למדינות מרכזיות נוספות בדרום אמריקה – כאשר הפנייה היא למדינות עם איתנות כלכלית אשר ייהנו מהגישה בהובלה ימית דרך תעלת פנמה.
השואו רום הותאם לפתיחה היבשתית ותוגבר למענה מהיר וללוגיסטיקה קלה אשר תספק את הסחורה ללקוחות הקצה בזמנים קצרים הנהוגים בחברות האופנה הגלובליות.
לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל רנואר: "בעקבות התבססות רנואר בפנמה והצלחת רשת חנויותיה, רנואר רואה פוטנציאל עסקי בדרום אמריקה ובצעדים מדודים ומחושבים מרחיבה את הפעילות הסיטונאית שלה למדינות נוספות ביבשת באמצעות שואו רום מהיר המספק פריטים לפי הזמנה בטווח זמנים קצר. כיום היקף הפעילות של הרשת בפנמה מהווה כ 5% מפעילות המכירות של החברה ואנו צופים כי בתוך 3 שנים נוכל להשליש את היקף פעילות זו באמצעות השואו רום הסיטונאי ופתיחת חנויות נוספות