מותג הרכב רנו, מקבוצת "קרסו מוטורס", משיק מהלך אסטרטגי ייחודי תחת המסר "רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם", באמצעות משרד הפרסום FOUR. מהלך זה, נשען על נתוני שיא של קונצרן רנו הצומח, אשר מכר אשתקד 10.61 מיליון מכוניות; דבר שממקם אותו רשמית כקונצרן הרכב הגדול בעולם.
הקמפיין נשען, בין היתר, על תובנה אסטרטגית שהועלתה במסגרת סקר אומניבוס אינטרנטי הנעשה באמצעות חברת המחקר שילוב, אשר הציג כי מרבית הנשאלים לא ידעו לציין את שמו של קונצרן הרכב הגדול בעולם, כאשר 11% מהציבור לא ראו כל שוני מבין יצרניות הרכב.
רנו ישראל, בחרה להשיק את המהלך השיווקי תחת המסר "רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם", מתוך מטרה לנכס ולבטא מלבד היוקרה התדמיתית, את העוצמה והנחשקות הגלובלית של מותג רנו. כאשר מיליוני לקוחות ברחבי העולם בוחרים בו מדי שנה.
הסרטון שמלווה את הקמפיין, הופק על ידי חברת ג'ימני קריאייטיב והבמאי אביב מערבי, וצולם בבלגרד ובישראל. הקמפיין, שמורכב ממספר סרטונים, מציג את קהל הלקוחות המגוון של רנו ברחבי העולם בדגמים המובילים של רנו, תוך מתן דגש על הצגת היתרונות בבחירת מותג זה, וביניהם: נוחות בנהיגה, חסכון בדלק, עיצוב וסטייל יוצאי דופן, ביצועים בלתי מתפשרים והובלה בספורט. כאשר כל אלה יחדיו עטופים במסר המרכזי – כאשר אתם קונים רכב מקונצרן הרכב הגדול בעולם, אתם יכול להיות בטוחים שבחרתם נכון.
לצד מהלך זה, יתקיימו במהלך השנה פעילויות נוספות המחזקות את המסר הפרסומי, החל מפרסום באמצעי המדיה הבולטים כגון: דיגיטל, שלטי חוצות, טלוויזיה ועוד, קיום אירועים שונים ועד לפעילויות המיועדות ללקוחות רנו.
לדברי מנכ"לית רנו ישראל ענת מילוסלבסקי-כחלון: "אנו גאים להיות הפנים המייצגות בישראל של רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם, ולקחת חלק במסורת ארוכת שנים של מותג שלא מפסיק להמציא את עצמו מחדש. למותג רנו, עוצמה והיסטוריה מפוארת שבאה לידי ביטוי בתמהיל מוצרים נרחב ואיכותי המשלב בתוכו אלמנטים עיצוביים יוצאי דופן, טכנולוגיות מתקדמות ואיכות בלתי מתפשרת, לצד מערך פתרונות פרסונאליים וחדשניים לשוק הישראלי. אנו מאמינים כי הקמפיין החדש, יציג ויבסס את העוצמה והנחשקות של מותג רנו בישראל על שלל דגמיו, כנבחרת מובילה אחת".
לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: "בחרנו לצאת במהלך אסטרטגי תחת המסר רנו – קונצרן הרכב הגדול בעולם, במטרה להבליט ייחוד וערך מוסף ללקוחות רנו. מדובר על מסר ייחודי המבוסס על תובנה אסטרטגית ושיווקית חזקה, הן מצד המותג והן מצד הצרכן. הקמפיין הנוכחי, הוא הרבה יותר מעוד קמפיין, ולמעשה מדובר על צעד משמעותי כחלק מהאסטרטגיה של רנו ישראל, המציב סטנדרטים חדשים בענף הרכב. האופן שבו הקמפיין נעשה, מאפשר לנו להעניק במה לערכים וליתרונות המזוהים עם המותג, אשר הופכים אותו למותג הרכב אשר מיליוני לקוחות ברחבי העולם בוחרים בו מדי שנה".