חברת דנשר, משווקת המותג "פרש וואנס" המותג המוביל בישראל למגבונים יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של מוצרי פרש וואנס .
עינת ברוך, מנהלת תחום טואלטיקה בדנשר מסרה כי: "מטרתו העיקרית של המיתוג מחדש, הינו הוספת תוכן ערכי למותג "פרש וואנס", מיצובו בקטגוריית המגבונים ויצירת בידול אמיתי מהמתחרים באמצעות הצעת ערך ממשי לצרכן – מתן מענה כולל ומקיף, הטוב בתחום בכל הקשור במגבונים לתינוק, תוך שימת דגש על מגוון רחב של מוצרים, חדשנות ומובילות המוצרים."
המיתוג מחדש כולל הטבעת לוגו חדש בצבעים חזקים ובולטים על אריזות המוצרים – הלוגו ועיצוב האריזות החדשות עוצב על ידי סטודיו פיליפ בולקייה (ניאוגרופ). בנוסף, במסגרת המיתוג מחדש, משיקה דנשר דמות מותג חדשה שתבליט את ערך המומחיות ותהיה מזוהה עם המוצרים השונים. דמות המותג – תינוק שדמותו עוצבה "כנשלפת" מהלוגו, וזאת על מנת לייצר אמירה שהמוצר לתינוקות. כמו כן, גובשה אסטרטגיה חדשה למוצר-תחת הסלוגן "פרש וואנס" "במיוחד בשבילך", אשר מדגיש את הרגש האמוציונאלי שמעורב בקניית מגבונים ששימושם, בעיקר לתינוקות.
שינוי נוסף, אותו מחדירה דנשר במהלך המיתוג מעבר לעיצוב האריזות בשפה אחידה וחדשה, האריזות יהיו אריזות מאט לעומת אריזות מבריקות שהיו עד היום ונמצאות בכל השוק, דבר שיגרום לבידול אל מול המתחרים ובמדף.
עוד הוסיפה ברוך:" שדרוג האריזות ושינוי הלוגו יביאו ליצירת מראה אחיד, שפה תקשורתית משותפת של כל המוצרים ועקב כך בולטות על המדף וזאת תוך שמירה על המשכיות המותג ומבלי לפגוע בערכיות ובנכסי המותג הוותיק "פרש וואנס"".
לדבריה: ""פרש וואנס" הינו מותג חזק, ותיק ומושרש בכל בית בישראל, ואנו רואים ביצירת תוכן למותג וביצירת מטרייה אחידה לכל המוצרים תחת אותו קונספט מחד, ומאידך פעילות הכוללת הרחבת תמהיל המוצרים, יצירת מבצעים ועוד, מהלך אסטרטגי שידגיש את הערך המוסף של המותג."
שוק המגבונים מגלגל 93 מיליון ₪ בשנה, עם גידול שנתי של 5.5% לעומת שנה קודמת.
בשוק המגבונים הלחים 4 שחקנים עיקריים שמהווים 70% מהקטגוריה: פרש וואנס הוא המותג המוביל בקטגוריה בשנים האחרונות ותופס נתח שוק של 27%, כאשר אחריו ישנו האגיס עם 20% מהקטגוריה וטיטולים עם 16.6% מהקטגוריה ודר' פישר עם 9%. בנוסף ישנם עוד כ –15 שחקנים ויצרנים קטנים בתחום (שמהווים כ- 30% ממנה).
(ע"פ נתוני נילסן – 12/2004)