רקיט בנקיזר הפיקו תוכנית לערוץ 2 עם שביט ויזל

בעולם חברות כמו ג'נרל אלקטריק, אמריקן אקספרס ולגו הפכו ליצרניות תוכן שלא היה מבייש אף פבלישר אמיתי. אבל בארץ התחום עדיין בתחילת דרכו ומפרסמים לא ממהרים לאבד שליטה על המסרים. הראשונים לזהות הם רקיט בנקיזר. שבאחד ממהלכי התוכן היותר בולטים שהיו כאן חברו למלכת ה-RUNWAY של שבוע האופנה הישראלי, מלכת היופי במיל' שביט ויזל, ויחד יצרו תוכן מיתוגי ששימש את הנכסים הדיגיטליים שלהם, נתמך בנכסיה הדיגיטליים של מובילת הדעה ויצרו באזז יחצ"ני למותג SCHOLL שהגיע לחשיפה בטלוויזיה ובמדורי הרכילות.



במהלך חוצה פלטפורמות סביב השקת רפידות הג'ל החדשות של SCHOLL, רקיט בנקיזר חברו למלכת היופי במיל' שביט ויזל במסגרת שבוע האופנה הישראלי בו הציגה בכל התצוגות שהתקיימו. הצמידו לה מצלמה שתיעדה אותה בכל השבוע בסגנון הפורמט "מחוברים" ויצרו כתבה של כמעט 10 דקות על "שבוע בחיי דוגמנית בשבוע האופנה" והעניקו הצצה בלעדית למאחורי הקלעים של שבוע האופנה. הכתבה פורסמה כ-4 פעמים בימי השידור של זכיינית ערוץ 2 "רשת", קודמה בתכניות ה-DAYTIME של רשת וזכתה לפלטפורמה מכובדת ביותר באתר ובנכסים הדיגיטליים של הזכיינית.


נוסף לזה, הרשת החברתית של שביט פמפמה את התוכן הזה במהלך שבוע האופנה, ובכך השביחה את הנכסים הדיגטליים העומדים לרשות SCHOLL.

הבאזז שנוצר במסגרת הצמדת המצלמה לשביט בתעשיית הבידור ובמדורי הרכילות שהתחילו לפטפט כי היא בדרך להשתתף בתכנית "מחוברים". היו צריכים לתקן את עצמם ולספר שזה מהלך של SCHOLL ובכך זכה המותג לחשיפה נוספת. ונוסף לכל, העוקבים של המותג ברשתות החברתיות שברשותו זכו להצצה בלעדית למאחורי הקלעים של שבוע האופנה. אז נכון, בדרך נהנו מזה מותגים נוספים. אבל היי. המסרים של המותג היוזם היו הכי בולטים.


באחת הסצנות בדקה השנייה של הכתבה כבר סיפרה שביט על הדבר שמציל אותה בשבוע הזה עם כל העקבים והציגה את עצמה פותחת את רפידות שול ומניחה אותם על הנעל. עוד יתרון מובהק בשימוש בפלטפורמה זו היא שווי החשיפה שמגיע למילוני שקלים בעוד העלות כולל הפקה היא עשרות אלפי שקלים בודדים.

מנהל האמנים נדב לוי מבעלי קבוצת לידרס: "כולנו יודעים להגיד שצריך תוכן. אבל לרב חושבים על תוכן שיווקי, כזה שמתחפש לאובייקטיבי.


ברקיט בנקיזר הבינו שכתבה שהיא כולה שיר הלל למוצר או הצגה של מומחים מטעם המפרסם היא לא תוכן אובייקטיבי. צריך לזכור שהצרכן חשדן, זאת מניפולציה ולא לזה מתכוונים כשמדברים על תוכן מותגי, אבל הרבה חברות שם בתחפושת שקופה מדי. הדרך הנכונה לעשות את זה היא למצוא את מוביל הדעה שחי בעולמות התוכן הרלוונטיים של המותג. כך, זה שומר על האותנטיות של התוכן."


לכתבה ששודרה ברשת:

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח