רקיט בנקיזר ישראל משקיעה 5 מליון ש"ח בהשקת "הדור השלישי" של הדחת הכלים

רקיט בנקיזר ישראל משיקה היום בהשקעה של 5מליון ₪ , פיתוח עולמי בשם "פיניש קוואנטום"- פריצת דרך בהדחת כלים אוטומטית, אשר נרשם כפטנט עולמי וזכה לפרס החדשנות העולמי במספר מדינות שבו הוא הושק.



מותג פיניש מוביל אסטרטגייה שיווקית המבוססת על רציונאל החדשנות. הקו השיווקי הוחל כבר על המותג הראשון שפיתחה החברה- הטבליה למדיח. כיום נחשב "פיניש" למוביל שוק ב- 50 המדינות שבהן הוא נמכר כיום, עם נתח שוק של 67 אחוזים באיטליה, 85% ביוון ו- 70% בספרד.



בישראל – מוערך היקף שוק הדחת הכלים מוערך בכ- 80 מליון שח , כאשר מותג פיניש תופס 64% (סטורנקסט, כספי מרץ 07). שוק הטבליות עומד על 42.67 מליון שח, כאשר מותג פיניש תופס 51% ממנו. מרגע השקת טבליות 5 ב- 1 בשנת 2006 ניתן לראות בקרב הצרכנים מגמת מעבר לטבליות המשולבות. כיום 60% מצרכני פיניש מעדיפים את הטבליות המשולבות 5 ב- 1, המעניקות נוחות ותוצאות ניקוי מושלמות.



מרקיט בנקיזר נמסר כי הפיתוח נבע מסקרי דעת קהל אשר נערכו על-ידי רקיט בנקיזר העולמית בהם עלה כי אחד הקשיים בהם נתקלים הצרכנים הוא פתיחת עטיפת הניילון של הקפסולה כאשר הידיים רטובות מהעברת הכלים למדיח מקשות על הפתיחה. בנוסף לכך, עלה במחקרים כי צרכנים לא אוהבים לבוא במגע עם חומר הדטרגנט של המדיח.




ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות תחת הסלוגן – " פיניש – החופש משטיפת כלים", באמצעות משרד פרסום – יורו.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר