רשת אירוקה משיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה לקיץ 2005: בכל שבוע תציע הרשת על מותג מוביל אחר

רשת אירוקה עולה בקמפיין נרחב ומתמשך תחת הכותרת Summer Crazy במסגרתו תציע מדי שבוע הנחות על משקפי השמש של מותג מוביל אחד מתוך קולקציות קיץ 2005. הקמפיין בכיכובם של סנדי בר ודודי בלסר יכלול מודעות בעיתונות הארצית באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהשקעה כוללת של 400,000$.שוק משקפי השמש בארץ מגלגל כ -300 מיליון שקלים בשנה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס