רשת בורגראנץ' בשיתוף פעולה עם Esc ממתגת המבורגר תחת השם "ראנץ' Esc"

כחלק מהמטרה להמשיך להוביל במהלכים חדשניים בעולם הצעירים ובני הנוער, חברה רשת בורגראנץ ל-Esc, המותג הסלולרי המוביל בחדשנות ובעולם תוכן לצעירים. יחד משיקים בורגראנץ ו-Esc החל מחודש מרץ קונספט מרענן וחדש באמצעות שת"פ ראשון מסוגו בענף המזון המהיר.



ממחקרים שערכה לאחרונה רשת בורגראנץ' עלה כי בני נוער צורכים יותר המבורגר ביחס לקהלים אחרים, תדירות הביקור עומדת על 2.42 ביקורים בחודש



חגית קמין סמנכ"ל השיווק ברשת בורגראנץ' מסרה כי: "המהלך הנוכחי מהווה נדבך באסטרטגיה של בורגראנץ' להוביל בחדשנות ומקוריות בתחום הצעירים ובני הנוער, תוך זיהוי הטרנדים האהובים ושילוב ביניהם על מנת לתת מענה לצרכי קהל היעד".



עוד מסרה קמין: מדובר במהלך נועז שבא להדגיש את הגמישות המוצרית של בורגראנץ' תוך התמקדות בצרכים הספציפיים של בני הנוער ומעקב מתמיד אחרי הטרנדים השולטים בעולם התוכן של הצעירים מתוך רצון לטפח קהל יעד זה".



לדבריה: ממחקרים שערכה הרשת עלה כי בני נוער מעדיפים את ההמבורגר הכפול, כאשר החלק המועדף עליהם בארוחה הינו הבשר. המוצר החדש עונה לפרמטר פונקציונאלי זה והן לפרמטרים אמוציונאליים ובעצם מדגיש את המסר כי רשת בורגראנץ' הינה רשת ישראלית המביאה להם את הדבר ה"חם" ביותר".






ניר שטרן סמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר כי: "כמותג הסלולארי המוביל לצעירים חרטנו על דגלנו ליצור מפגשים חווייתיים עם צעירים במקומות בהם הם נמצאים. כמו כלל הפעילות ומוצרי Esc גם פעילות זו הינה פורצת דרך ומייצרת סדר יום חדש בתחום המזון המהיר".



במסגרת המהלך פיתחה רשת בורגראנץ' מוצר חדש: 2 המבורגרים וביניהם לחמנייה שטוחה וירקות. המוצר הבלתי שגרתי שמותג תחת השם "ראנץ' Esc" מגיע במארז ייחודי. במסגרת השת"פ יוכלו רק לקוחות Esc ליהנות מ-50% הנחה בקניית ארוחת "ראנץ Esc". כל שצריך לעשות בכדי לקבל את ההנחה הוא להיכנס לאתר Esc.co.il ולהוריד קופון.




החדרת המהלך תלווה החל מחודש מרץ ולמשך חודש וחצי במשחק אינטראקטיבי – "טריוויה בהפוכה". במשחק יכול להשתתף כל מי שרכש ראנץ Esc או ארוחת ראנץ' Esc. המשתתפים במשחק יוכלו לזכות בכל שבוע במכשיר Esc עם MP3 Sk music slider הכולל 100 ₪ לשיחות כל חודש למשך שנה. ועוד עשרות פרסים מיידים.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר