בוניטה, רשת הבוטיקים בעיצובה של פרידה ראובני, משיקה מותג חדש תחת השם "צ'יקיטה בוניטה" בהשקעה כוללת של כ- 500,000 ₪ ,לראשונה מציגה הרשת פתרון לנערות בגילאי 11-17. בשלב ראשון ישווק המותג בחנויות בוניטה בקונספט של SHOP IN SHOP, הקולקציה אשר תוצג הינה קולקציית הנשים של הרשת במידות מוקטנות המותאמות לקהל היעד החדש.
רשת הבוטיקים "בוניטה" תשקוד על השקת פעילות תקשורתית המיועדת למנף במקביל את הפעילות, ולשם כך תנפיק כרטיס חבר ייחודי לבנות "צ'יקטה בוניטה" בו יינתנו הנחות והטבות בלעדיות עבורן. ההצטרפות לא כרוכה בתשלום ותעניק נקודות בונוס בכל קנייה. כמו כן, הפעילות תגובה בפורום ילדות בו הן ייתנו חוות דעתן על הקולקציה מידי חודש במטרה לדייק במיקוד הקולקציה.
ברוח האופנה הטרנדית של בוניטה תכלול קולקציית הנערות, שמלות ערב רומנטיות ונשיות, דרך שימוש באינטרפציות עכשוויות למראות שנות ה-60' וה-70'. קולקציית הנערות, "צ'יקיטה בוניטה", גם היא מושפעת מ- 3 מראות עיקריים שנות ה-60',מראה הבוהו שיק מראה סקוטי/משבצות ומראה האינדי שיק.
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת בוניטה: " אנו שמחים לחדור לקטגוריית בגדי הנערות וגאים להציג את הקולקציה שהיא תוצאה של התהליך הארוך. כחלק ממחקרים רבים שערכנו, ומתוך בדיקה בנקודות המכירה בחנויות, גילינו מחסור בנישה זו הפונה לגילאים 11-17 ,וכן מתוך רצון עז בקרב הבנות בחתך גילאים זה ל"קולקציה מהודרת" כדוגמת קולקציית הנשים החלטנו ליצור את קולקציית "צ'יקיטה בוניטה". אני צופה כי קולקציית בגדי הנערות יתפסו עד סוף השנה הזו נתח של 10%-7 מסך מכירות הפריטים ברשת".