רשת חנויות פרופר המשווקת הבלעדית של מוצרי Fruit of the Loom בישראל פותחת סניף נוסף

חברת ידידה החזקות – פרופר בע"מ, המתמחה בהחזקות פעילויות בתחומים מגוונים, פותחת השבוע סניף נוסף של החברה אשר גם בו ימכרו מוצרים של המותג FRUIT OF THE LOOM, המתמחה באופנת בייסיק וקז'ואל לכל המשפחה, בכפר סבא בהשקעה של 120,000$.



סניף הקונספט נפתח בכפר סבא, בקניון ערים על הכיכר ומשתרע על שטח של 45 מ"ר.



בנוסף לכפר סבא נפתחו לאחרונה סניפים של המותג במרכז שוסטר ברמת אביב (ברחוב אחימאיר 6 ), ברעננה (ברחוב אחוזה 111) ברמת השרון (ברחוב סוקולוב 55 על שטח של כ 40 מ"ר) ,ברמת גן ( ברחוב ביאליק 19 , על שטח של כ 40 מ"ר).



החנויות מעוצבות בסגנון נקי ומינימליסטי, תוך שימת דגש על חווית הלקוח. פריטי האופנה מוצגים כשהם מקופלים ומסודרים על גבי מדפים רציפים, ללא הפרדה. אלמנט זה יוצר חגיגת צבעים והלקוח נחשף לצבעים שונים לכל מוצר, כאשר סך כול הצבעים בקטלוג מוצרי החברה מגיע עד ל-40 צבעים.



בין מגוון הפריטים הרחב לגברים נשים וילדים ניתן למצוא קולקציה של מוצרי FRUIT OF THE LOOM האופנה הקלאסית עם אלמנטים עכשוויים ואופנתיים בתחום לבוש הקזואל, הבייסיק, הלבשה תחתונה, חוצות מכופתרות ,וינטאג' נקי בחולצות T וחולצות פולו, פולו גברים ונשים במבחר דגמים רחב , חולצות T, סווטשירט ועוד.



הסניפים מאמצים את כללי האתיקה והסטנדרטים המאפיינים את המותג, המאמצים אופי פעילות ירוק וידידותי הקשורים לשמירה על איכות הסביבה, חסכון באנרגיה כחלק מזהות המותג הבלתי מתפשרת. במסגרת זו העצימה החברה את הערכים של המותג הבאים לידי ביטוי בחווית קניה אחרת כמו: מגוון של פריטי אופנה 100% אורגנים, שקיות ממוחזרות, חולצות לילדים נטולות ברזל ועוד.



לדברי אלון דותן מנכ"ל החברה: "את החדרתם של מוצרי FOL לישראל אנו עושים בשיתוף פעולה מלא עם חברת האם באירופה, במטרה להשיק בשלב בראשון את הקונספט בארץ, ובשלב שני לפתוח חנויות פרופר זהות ברחבי אירופה".



לדבריו: "בישראל ייפתחו עד סוף שנת 2009 כ6-8 סניפי קונספט של פרופר, כשהתוכנית העסקית כוללת סה"כ כ-30 סניפים בישראל. בנוסף, חברת פרופר נמצאת במשא ומתן מתקדם להרחבת פעילותה בפולין, תורכיה, צ'כיה ורומניה".



עוד מסר דותן כי אופייה של מדינת ישראל ,מצבה הדמוגרפי ושיטחה הגיאוגרפי הקטן מהווה מיקרוקוסמוס לחברה האירופאית ובכך מאפשר להבין וללמוד בטווח הזמן הקצר ביותר על הדרך ואופי ההתרחבות שיש לאמץ כשלב שני בהתרחבות הקונספט הייחודי למותג באירופה.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
כנס המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר