התוכן השיווקי ממשיך למשוך תקציבים: רשת מטבחי DO IT בחרה לתת חסות ראשית לתוכנית האפייה החדשה "סודות מתוקים" של קרין גורן" בערוץ 2 בהשקעה של כ-1 מיליון ₪. במסגרת החסות, יצרה והציבה חברת מטבחי DO IT באולפני רשת מטבח ייחודי שעוצב במיוחד לצורכי התוכנית והותאם לסגנונה של קרין גורן. עוד כוללת החסות שקופיות חסות שיוקרנו במהלך התוכניות.
התוכנית משודרת בימים רביעי וחמישי בשעה 16:15 ובשבת בשידורים חוזרים בשעה 10:00.
רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי DO IT: "התוכנית החדשה של קרין גורן מתחברת לערכי המותג DO IT ולעולם תוכן של מומחיות באפייה, איכות ונוחות. בנוסף, מצאנו כי גם קרין גורן מתחברת לערכי המותג שלנו ומבטאת חיבור של חדשנות, התחדשות, וקווים צעירים וחושניים. מטרת המהלך להמשיך ולמצב את DO IT כאחת מחברות המטבחים המובילות בישראל ולהכניס את המותג לכל בית בישראל, תוך חיזוק הבידול והיתרון החד משמעי שנותן פתרון של מטבח כולל הכל מ-א' ועד ת'".
מטבחי DO IT מנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית. היא הוקמה בשנת 1992 ומתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים.