רשת מסעדות אל גאוצ'ו יוצאת בקמפיין טלויזיה בהיקף השקעה של 250,000 אלף שקל.
הקמפיין יעלה השבוע בערוץ 9 למשך 3 שבועות כולל : 5 סרטונים של שאלות ותשובות בנימה הומריסטית תחת הסלוגן– "אל גאוצו-אין פרות קדושות" כמו כן ישודרו שקופיות חסות בתוכניות שונות.
לדברי ברנרדו בלחוביץ' מנכ"ל רשת אל גאוצ'ו: "רשת אל גאוצ'ו ממשיכה להוביל בהצעותיה למגזר הרוסי מתוך ראיה אסטרטגית כי מדובר בקהל יעד פוטנציאלי, על כן החלטנו לצאת בקמפיין על מנת להמשיך להעמיק את הקשר עם המגזר הרוסי בארץ".
לדבריו "תמהיל המוצרים של הרשת זהה בכל הסניפים וזאת בשל הערכים העומדים למותג אל גאוצ'ו כמו איכות, טריות מקוריות ומובילות ".
בנוסף מושק בימים אלה תפריט בשפה הרוסית ,מענה קולי בשפה הרוסית ואתר אינטרנט בשפה הרוסית.