הרשת גם תמתג את כל סניפיה בהשקעה עומד על כ- 500,000 ₪.
חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט: "כרטיסי המתנה הם חלק מהאסטרטגיה השיווקית של תשלובת ישראכרט במסגרתה אנו פועלים לפיתוח מוצרים מתקדמים וכניסה לתחומים חדשים. מדובר בתחום הנמצא בתנופת התפתחות בעולם, בעיקר בארצות הברית וגם באירופה. אנו גאים במיוחד על שיתוף הפעולה עם רשת ניו-פארם המאפשר לשתי החברות להציע מוצר מתקדם בתחום כרטיסי המתנה."
אור אבני, סמנכ"לית השיווק של ניו-פארם אמרה היום, כי "כרטיס המתנה מושק דווקא בעיתוי הזה, לפני החגים, משום שמסקרים שערכה רשת ניו-פארם, עולה כי לקראת החגים מתלבטים צרכנים רבים מה לקנות כמתנת חג, איך להתאים את המתנות למי שמקבל אותן וכמה כסף להוציא. מהסקרים עולה כי למעלה מ-50% מקניות הקוסמטיקה שנעשות בחג מיועדות למתנות עבור קרובים או בני משפחה. כרטיס המתנה מהווה את הפתרון האולטימטיבי כמתנה לחגים."
אבני ציינה כי כרטיס המתנה של ניו-פארם ארוז בעטיפה יוקרתית, וניתן לטעינה בכל סכום עד 500 ₪.
ניתן להשיג את הכרטיס בשלושה עיצובים מהודרים המותאמים למקבל המתנה: כרטיס לנשים, כרטיס תינוקות וכרטיס כללי.