רשת סופר-פארם יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי למותג LIFE


רשת סופר-פארם יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום תדמיתי למותג LIFE, בהשקעה של כ- 2 מליון ₪. ככל הידוע מדובר בסרט התדמית הראשון בעולם למותג פרטי.



הקמפיין, תחת הסיסמא "הדברים הקטנים שעושים את החיים", מציג סיטואציות, כמו צחצוח שיניים, רחצה באמבט, רכיבה על אופניים וכו', שמתרחשות בחיי היום יום של משפחות בישראל, אשר בכולן משולבים מוצרי לייף.



חני לוטן-תוריאל, מנהלת מחלקת המותג LIFE ברשת סופר-פארם, המובילה את פיתוח המותג מזה 6 השנים האחרונות מציינת: "מותג לייף אשר החל דרכו לפני כ-12 שנה הצליח לחולל מהפכה בהתנהגות הצריכה של הישראלים וכיום הוא מתנהג כמותג לכל דבר, עם יותר מ-400 סוגי מוצרים, התופסים למעלה מ- 14% מהפריטים הנמכרים ברשת בקטגוריות בהן פועל המותג".



לשם השוואה, מוצרי המותג הפרטי באירופה בתחום ה- HEALTH & BEAUTY תופסים כיום בצרפת – 6.8%, איטליה 2.1%, בספרד 9.6% ובאנגליה 13.4% ואילו המותג לייף תופס כ-7.9% בתחומים אלו.



היקף מכירות מוצרי "לייף" בשנת 2006 עמד על 210 מליון ₪, גידול של 12% בחנויות זהות. מוצרי LIFE נמצאים ב- 25% מהסלים הנקנים בסופר פארם.






אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס