רשת סופר-פארם מדווחת על הגידול הגבוה ביותר במחזור המכירות של הרשת מזה 7 שנים



רשת סופר-פארם מדווחת על הגידול הגבוה ביותר במחזור המכירות של הרשת מזה 7 שנים


(6% בחנויות זהות, ו- 8.2% בכלל הרשת). מנתונים ראשוניים אותם "משחררת" הרשת, עם סיום השנה האזרחית עולה כי מחזור מכירות שלה לשנת 2006 עומד על 2.65 מיליארד ₪. עוד עולה כי הרשת נחלה הצלחה גם בשווקים הבינלאומיים: בפולין כשרשמה עלייה של 62% במכירות וברכישה של 53 סניפים בסין.



החברה גם מוסרת מידע ראשוני אודות האסטרטגיה השיווקית לשנת 2007, במרכזה יעמדו שני יעדים מרכזיים: הרחבת הפעילות בתחום האופטיקה והמשך ההתרחבות לפריפריה ולמגזר הערבי.



לנתונים בהרחבה:




פולין – גידול של 62% בהיקף המכירות



מחזור המכירות השנתי של סניפי הרשת בפולין לשנת 2006 עומד על כ-40 מיליון דולר והוא מסמן גידול של 62% במכירות כלל הרשת בפולין, ו 28% בחנויות זהות.



רשת סופר פארם היא למעשה הרשת היחידה בפולין המשלבת שלוש מחלקות בחנות אחת: בית מרקחת, קוסמטיקה וטואלטיקה. בשנה האחרונה הוכנסו גם מוצרי קוסמטיקה עממיים, אשר תרמו לגידול של למעלה מ- 30% במכירות תחום הקוסמטיקה בחנויות הזהות ברשת.



הרשת בפולין כוללת היום 14 סניפים, ומעסיקה 450 עובדים, תגיע ל- 50 סניפים עד שנת 2010.


בשנת 2007 יפתחו 4 סניפים חדשים במרכזי הערים הגדולות. היקף ההשקעה בפתיחת כל סניף – 250 אלף דולר.



53 סניפים בסין



רשת סופר פארם השלימה לאחרונה את רכישת רשת בתי המרקחת ENSURE הנמצאת במחוז GUIZHOU שבדרום סין. במחצית השנייה של שנת 2006 הושלמה הסבתם של 3 הסניפים הראשונים לפורמט סופר פארם, והם פועלים תחת השם, הלוגו והקונספט השיווקי של הרשת. הרשת במשא ומתן לרכישת רשתות נוספות בחוף המזרחי של סין.



מייסד סופר-פארם, מורי קופלר, מסר, כי באין בכוונת הרשת להתפתח ליעדים נוספים בעולם וכי שלוש השנים הקרובות תוקדשנה להעמקת הפריסה של הרשת בפולין ובסין.



2007 תוקדש להתרחבות לאזורי הפריפריה



לאחר שפתחה השנה סניפים בשדרות, אופקים, נתיבות ומגדל העמק, עתידים להיפתח בשנת 2007 סניפים בדימונה, גדרה, נצרת , אום אל פאחם, כפר יאסיף, שפרעם וסכנין.



יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל הרשת אמר כי "החנויות החדשות מהוות המשך ישיר למגמת ההתרחבות של הרשת למרכזי אוכלוסייה פריפריאליים, בהם נאלצו התושבים לנסוע מרחקים ארוכים על מנת לרכוש תרופות ומוצרי בריאות ויופי. זאת ועוד, פתיחת הסניפים מעניקה אפשרויות תעסוקה למאות רבות של תושבים בערים אלו".



המותג הפרטי כמנוע צמיחה של הרשת



" LIFE", המותג הפרטי של רשת סופר פארם, מהווה כיום 13% מהפריטים הנמכרים ברשת. בשנה האחרונה גדלו מכירות המותג ב- 11% בחנויות זהות, והן עומדות על 205 מיליון ₪.



בשנה הקרובה צפוי המותג הפרטי להיכנס לתחומים נוספים, בהם: תחום האופטיקה, תחום המזון הפונקציונאלי- חטיפי בריאות ודגני בוקר. עוד נמסר מהרשת כי "אסטרטגית הפיתוח של המותג הפרטי תמשיך להתמקד בתחומי הבריאות והיופי, שהם עסקי הליבה של הרשת, ולא תגלוש לתחומים אחרים".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס