רשת פרימה מחזקת את נוכחותה בתל אביב: הרשת, בהובלתו של אבי דור, רכשה בניין מגורים הנמצא בלב רחוב דיזנגוף, בין דיזינגוף סנטר לכיכר, ותסב אותו למלון בוטיק. סך הכל תשקיע הרשת במהלך 80 מיליון ₪, 35 מיליון ₪ ברכישת הבניין, ו- 45 מיליון ₪ בהסבתו למלון. המלון יכלול 8 קומות ו- 70 חדרים. ברשת מעריכים כי המלון יחל לפעול בעוד כ- 3 שנים.
עם פתיחת המלון החדש, תפעיל הרשת חמישה מלונות בתל אביב בסך הכל, המספר הגדול ביותר שרשת מלונות ישראלית מפעילה בתל אביב. בנוסף לשני המלונות הוותיקים פרימה תל אביב ופרימה סיטי, הרשת רכשה כחצי שנה את מלון הבוטיק ג'ייקוב סמואל. גם במלון החדש שעתיד להיפתח ברחוב דיזנגוף תפעל מסעדת שף יוקרתית, בדומה למודל הקיים במלונות פרימה תל אביב, פרימה סיטי וג'ייקוב סמואל המפעילים כולם מסעדות שף פופולריות.
אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה מלונות: "אנחנו מחפשים כל העת הזדמנויות עסקיות מעניינות בערים שלטעמינו עדיין לא מימשו את הפוטנציאל התיירותי שלהן. בתל אביב מתחזק סגמנט המלונות שאינם שוכנים ליד קו החוף אלא מציעים חוויה אורבנית בלב ההתרחשויות. המלון החדש ימוצב כמלון בוטיק יוקרתי ויצטרף למלונות התל אביבים הנוספים שלנו המציעים מענים מגוונים ללקוחות השונים המגיעים לתל אביב".
החודש גם הודיעה הרשת כי 3 שנים לאחר פתיחתו היא מוסיפה 4 קומות למלון 'הוטל 75', הממוקם באלנבי 75 בתל אביב. 4 הקומות הנוספות יכללו 43 חדרים. בניית שתי הקומות הראשונות תחל כבר החודש, ופחות משנה לאחר מכן תחל בניית שתי הקומות הנוספות. בנוסף רכשה הרשת את החנות הממוקמת מתחת למלון ובכוונתה להסב אותה ללובי ולבית קפה. הרשת תשקיע בהרחבת המלון סכום כולל של 20 מיליון ₪.
'הוטל 75', מלון טרנדי בתקציב נוח, נמצא בסמוך לשוק הכרמל ולרחוב שינקין ומשתרע כיום על פני שתי קומות. חדרי המלון (בגודל 19 מ"ר) מעוצבים בהשראת הסצנה התל אביבית. העיצוב מיועד לקהלים צעירים ומתממש בכל היבט במלון כולל תקרות שצוירו בידי אמני גרפיטי ורהיטי ווינטג' בחדרים. המלון גם מציע חיבור חינם לאינטרנט אלחוטי, חדר אמבטיה מפנק, מיזוג אוויר/חימום, טלוויזיה עם חיבור לערוצי לוויין, מיני מקרר, פינת עבודה וכספת.
הוטל 75 הוא המלון הרביעי של רשת פרימה בתל אביב. הרשת כוללת בסך הכל 14 מלונות הממוקמים בירושלים, אילת, תל אביב, טבריה, ים המלח, פתח תקוה ורעננה.
אבי דור מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "תל אביב הצליחה למקם את עצמה בשנים האחרונות בשורה אחת עם הבירות האירופאיות המרכזיות. אנחנו עדים לעליה עקבית בכמות התיירים המגיעים לתל אביב בכל הסגמנטים, צעירים, משפחות ותיירות עסקית. הוטל 75 הצליח לזהות צורך של קהל צעיר שכבר מכיר את תל אביב, אוהב לחזור אליה, ומחפש מלון שמעניק לו שירות ברמה גבוהה, ממוקם בלב ההתרחשות התל אביבית ובעלות אטרקטיבית".