חברת לירם המפעילה בישראל את רשת קדס קידס הבינלאומית, מתרחבת ופותחת לראשונה בארץ רשת לבגדי תינוקות תחת השם: "קדס בייבי", בהשקעה הנאמדת בשנת 2008 בכ- חצי מליון דולר .
הרשת החדשה כבר מונה 3 חנויות דגל, הראשונה נפתחה בקניון הזהב בראשון לציון על שטח של כ- 50 מ"ר, בהשקעה של 80 אלף דולר, השנייה נפתחה בקריון, בשדרת הכוכבים, בקומה השנייה, על שטח של כ- 50 מ"ר, בהשקעה של 80 אלף דולר והחנות השלישית נפתחה בגן העיר בת"א על שטח של 40 מ"ר.
שלושת החנויות נפתחו בהשקעה של 250 אלף דולר ועד סוף השנה תפתח הרשת עוד 3סניפים חדשים.
משה זילברשטיין , מנכ"ל רשת קדס קידס מסר כי כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה ופיתוח מנועי צמיחה נוספים, ערכה קדס קידס בדיקות שוק מקיפות לבחון את הפרדת מוצרי התינוקות מחנויות רשת קדס קידס ולהקים רשת העומדת בפני עצמה.
אורן חורב סמנ"כל החברה מרחיב : "מסקרים ומחקרים שערכה החברה בישראל עולה כי ילדים בגילאי 6 עד 12 נמנעים מלהיכנס לחנויות המציעות אופנה ואביזרים לתינוקות. עוד מסר חורב כי האימהות מעדיפות חנויות המתמקדות בתינוקות מאחר וחנויות מתמחות נותנות תשומת לב מרבית לפריטים לתינוק וכן תחת קורת גג אחת. החנויות המתמחות מעניקות תמהיל רחב ומגוון גדול יותר."
לדברי חורב: "מהסקרים הבנו כי יש לעשות הפרדה וזיהינו פוטנציאל ברשת נפרדת לבייבי והקמת הרשת עומדת במתאם והדרישות של קדס העולמית. החנויות מעוצבות בסגנון אירופאי, ע"י נגיעות אופנתיות, המעניקות לאם ולילד חווית קניה אמיתית ומגוון ותמהיל רחב החל מפריטי לבוש , דרך לאביזרי אופנה לתינוק וכלה במתנות ונעלים של מותגים כמו: קרוקס ונייקי.
עד כה חנויות קדס קידס שיווקו מוצרי בייבי במסגרת מחלקות מתמחות. בחנויות החדשות תשים החברה דגש על מגוון רחב ובנוסף לפריטי לבוש ואביזרי אופנה ישווקו גם צעצועי התפתחות לתינוקות, סינרים, שמיכות, דובונים, בובות, נעליים, תיקים ועוד.
עוד מסר חורב כי עד סוף שנת 2008 הרשת תמנה כ- 6 סניפים בישראל שהמטרה להגיע ל15 סניפים בפריסה ארצית.
לרגל השקת קדס בייבי תצא הרשת במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום אופטימום. הרשת תשקיע כ- 1 מיליון ₪ בקמפיין ההשקה שיכלול שלטי חוצות, מודעות במגאזינים להורים ומסע קד"מ רחב.