לרגל השקת קולקציית קיץ 2023, רשת תמנון יוצאת במהלך פרסומי רחב היקף תחת הסלוגן More than Basic
המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, ברדיו ובעיתונות, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה.
ההשקעה הכוללת על כל מהלך הקיץ של הרשת עומדת על כ-7 מיליון שקלים
ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלי רשת תמנון: "מיום השקת הרשת לפני 30 שנה, שמנו לעצמנו את ערך ה-VFM כערך עליון וביססנו את מעמדנו כרשת עם המחירים האטרקטיביים ביותר.
הקמפיין החדש הוא המשך ישיר לדגש שאנו נותנים בשנים האחרונות בחיזוק התדמית האופנתית של הרשת- הפרזנטורית עדן סבן ונבחרת הדוגמנים שלצידה והבחירה לצלם בנופי ארץ ישראל היפה, מבליטים ההיצע הגדול של הקולקציה, טווח המידות הרחב ואת ההווי הישראלי האותנטי ברשת"
לרגל השקת קולקציית קיץ 2023, רשת תמנון יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף, המדגיש את האופנתיות ברשת לצד התמחור האטרקטיבי, מסר המלווה אותה מיום היווסדה.
היום, תיחשף לראשונה בטלויזיה הפרסומת לקמפיין, בהשתתפות הפרזנטורית עדן סבן, כשלצידה הדוגמנים אמה ברנדס, נתנאל רויטלבלט, עידו מרקס, אביב יוספיאן אליענה זקס וניצן גריב. הקמפיין החדש, תחת הסלוגן more than basic, בא להדגיש את העוצמה שבפשטות והמראה האופנתי שניתן לייצר מהמגוון שקיים ברשת.
כפי שצויין, הרשת הישראלית, בחרה גם השנה לצלם בארץ, הלוקיישן הנבחר הוא ים המלח, אחד משבעת פלאי העולם, המשלב ניגודים של מדבר וים, אותנטיות וקלאסיות ואופנתיות וטרנדיות.
הצילומים נעשו בהשראת מוטיב ה-"High Fashion" – דגש על מעט מאד אלמנטים חיצוניים ברקע התמונה, על מנת להדגיש את היופי של הקולקציה והעוצמה של הפשטות שבטבע.
הקמפיין החדש יושק היום, ה-26.3.23, עם עליית סרטון הפרסומת החדש לערוצי הטלויזה והדיגיטל, נראות בנקודות המכירה, שילוט חוצות ובאנרים שיימשכו לאורך כל העונה.
סך ההשקעה במהלך הפירסומי של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון ₪.
ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים רשת תמנון: "מיום השקת הרשת לפני 30 שנה, שמנו לעצמנו את ערך ה-VFM כערך עליון וביססנו את מעמדנו כרשת עם המחירים האטרקטיביים ביותר. הקמפיין החדש הוא המשך ישיר לדגש שאנו נותנים בשנים האחרונות בחיזוק התדמית האופנתית של הרשת. הפרזנטורית עדן סבן ונבחרת הדוגמנים שלצידה, כמו הבחירה לצלם בנופי ארץ ישראל היפה, מבליטים ההיצע הגדול של הקולקציה, טווח המידות הרחב ואת ההווי הישראלי האותנטי ברשת"