רשת "ACE" יוצאת בשבוע הבא בקמפיין פרסום לרגל השקת הקולקציה החדשה של ריהוט לבית ולאמבט של "דובל'ה" מקבוצת "ACE". הרשת תשקיע כחצי מליון ₪ בהחדרת והשקת המותג.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל: מודעות בעיתונים, עיצוב בנקודות המכירה, לצד פעילות קד"מ בסניפים, בשילוב פוסטרים, פליירים ועוד.
אורית בניטה מנהלת השיווק של רשת ACE אומרת: "הקונספט הפרסומי של הקמפיין, נועד לבדל את "דובלה" משאר המתחרים, תוך שימת דגש על החדשנות והמובילות של המותג ומיצוב החברה כמובילה בשוק".
לדבריה: "הפרמטרים החשובים ביותר לצרכן, עם רכישת ריהוט לבית, הינם: התאמה אישית, אפשרות למודולאריות, איכות, רמת מחירים סבירה וריכוז הפריטים והאביזרים המשלימים, תחת קורת גג אחת".
עוד מוסיפה בניטה כי "אם בעבר הייתה חשיבות רבה לפונקציונאליות של המוצרים בלבד, בעוד שכיום מושם הדגש, על עיצוב חדרי הבית, תוך שילוב סגנון אישי, מתוך התפיסה שבני המשפחה מבלים בו זמן איכות ומעדיפים פינוק ונוחות."
לרגל השקת הקולקציה, תציג הרשת קטלוג המתפרש על פני 24 עמודי צבע, המציג את הקולקציות החדשות, שיופץ בלמעלה מ-50 אלף עותקים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.