רשת "אירוקה" משיקה קמפיין חדש

הקמפיין יעלה כסרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים באמצעות משרד הפרסום "DAVID" בהשקעה של כשני מיליון וחצי שקלים.



נירה זיטנר, מנהלת שיווק 'אירוקה' מוסרת: "מטרת הקמפיין הינה לחזק את המסר שעליו חרטה רשת 'אירוקה' את דגלה: חוויית קנייה אופנתית ומהנה, החושפת בפני הלקוח מגוון דגמים העולים בקנה אחד עם בשורות האופנה המובילות בעולם. כל אחד יוכל למצוא את הדגם האהוב עליו מבין מאות דגמים חדשים של המותגים הבינלאומיים המובילים".



רשת 'אירוקה', המובילה את אופנת משקפי השמש בישראל, משיקה קמפיין חדש במסגרת פתיחת עונת קיץ 2013. הקמפיין יעלה כסרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים באמצעות משרד הפרסום DAVID בהשקעה של כמיליון שקלים ויתקשר את המסר המרכזי של הרשת "יותר דגמים – יותר מותגים".



סרטון הפרסומת מתמקד בקולקציות של המותגים הבינלאומיים המובילים: ג'וצי, ארמאני ורייבאן ומציג שני דוגמנים ושתי דוגמניות הרוקדים לצלילי הלהיט האהוב LOCA PEOPLE של הזמרת SAK NOEL תחת הסלוגן 90 דגמי רייבאן, 80 דגמי ארמאני, 70 דגמי גוצ'י.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר