הקמפיין יעלה כסרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים באמצעות משרד הפרסום "DAVID" בהשקעה של כשני מיליון וחצי שקלים.
נירה זיטנר, מנהלת שיווק 'אירוקה' מוסרת: "מטרת הקמפיין הינה לחזק את המסר שעליו חרטה רשת 'אירוקה' את דגלה: חוויית קנייה אופנתית ומהנה, החושפת בפני הלקוח מגוון דגמים העולים בקנה אחד עם בשורות האופנה המובילות בעולם. כל אחד יוכל למצוא את הדגם האהוב עליו מבין מאות דגמים חדשים של המותגים הבינלאומיים המובילים".
רשת 'אירוקה', המובילה את אופנת משקפי השמש בישראל, משיקה קמפיין חדש במסגרת פתיחת עונת קיץ 2013. הקמפיין יעלה כסרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים באמצעות משרד הפרסום DAVID בהשקעה של כמיליון שקלים ויתקשר את המסר המרכזי של הרשת "יותר דגמים – יותר מותגים".
סרטון הפרסומת מתמקד בקולקציות של המותגים הבינלאומיים המובילים: ג'וצי, ארמאני ורייבאן ומציג שני דוגמנים ושתי דוגמניות הרוקדים לצלילי הלהיט האהוב LOCA PEOPLE של הזמרת SAK NOEL תחת הסלוגן 90 דגמי רייבאן, 80 דגמי ארמאני, 70 דגמי גוצ'י.