רשת "קרביץ", המתמחה בייבוא ושיווק של ציוד משרדי, מכשירי כתיבה וציוד היקפי, משיקה לראשונה, קטלוג מוצרים מעוצב ועדכני, הכולל מגוון מוצרים ייחודיים ומותגים מובילים, בהשקעה כוללת של 1 מליון שקל.
הקטלוג המהודר, שעוצב ע"י יוד קורן, יופץ לקהל הרחב בכ- 700 אלף עותקים, בדיוור ישיר, בעיתונות ובנקודות המכירה.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת חנויות "קרביץ" מוסר: "הקטלוג, נועד לשמש "מורה נבוכים" לצרכן, בתוך בליל האינפורמציה המסופקת ללקוח, בנקודות המכירה ובאינטרנט ולספק מידע מקיף, ממוקד ועדכני, לצד חוויה ויזואלית אמיתית".
לדבריו: "ממחקרי שוק שערכה "קרביץ" עולה כי: "הצרכן הישראלי מעדיף קטלוג, המרכז מגוון רחב של מותגים, בשל היותו שמיש, נוח, זכיר ובעיקר בעל חיי מדף ארוכים יותר, בבית / משרד הלקוח".
הקטלוג המעוצב, שהופק ע"י משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי, מכיל 24 עמודים צבעוניים, המציגים כ- 120 מוצרים ומותגים ב- 11 קטגוריות, המוצגים בחזות אוטנטית, הממחישה את חווית הקנייה, ביניהם: מדפסות, GPS, מדיות לצריבה, נגנים, מצלמות, מקלדות ואביזרי מחשב, מסכי מחשב, מילונים אלקטרוניים, מגרסות ומכשירי כתיבה, במחירים אטרקטיביים לכל כיס.