רשת "קרביץ" משיקה לראשונה: קטלוג המשלב מגוון רחב של מוצרים ומותגים לשנת 2008


רשת "קרביץ", המתמחה בייבוא ושיווק של ציוד משרדי, מכשירי כתיבה וציוד היקפי, משיקה לראשונה, קטלוג מוצרים מעוצב ועדכני, הכולל מגוון מוצרים ייחודיים ומותגים מובילים, בהשקעה כוללת של 1 מליון שקל.



הקטלוג המהודר, שעוצב ע"י יוד קורן, יופץ לקהל הרחב בכ- 700 אלף עותקים, בדיוור ישיר, בעיתונות ובנקודות המכירה.



מנשה זילכה, מנכ"ל רשת חנויות "קרביץ" מוסר: "הקטלוג, נועד לשמש "מורה נבוכים" לצרכן, בתוך בליל האינפורמציה המסופקת ללקוח, בנקודות המכירה ובאינטרנט ולספק מידע מקיף, ממוקד ועדכני, לצד חוויה ויזואלית אמיתית".



לדבריו: "ממחקרי שוק שערכה "קרביץ" עולה כי: "הצרכן הישראלי מעדיף קטלוג, המרכז מגוון רחב של מותגים, בשל היותו שמיש, נוח, זכיר ובעיקר בעל חיי מדף ארוכים יותר, בבית / משרד הלקוח".



הקטלוג המעוצב, שהופק ע"י משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי, מכיל 24 עמודים צבעוניים, המציגים כ- 120 מוצרים ומותגים ב- 11 קטגוריות, המוצגים בחזות אוטנטית, הממחישה את חווית הקנייה, ביניהם: מדפסות, GPS, מדיות לצריבה, נגנים, מצלמות, מקלדות ואביזרי מחשב, מסכי מחשב, מילונים אלקטרוניים, מגרסות ומכשירי כתיבה, במחירים אטרקטיביים לכל כיס.


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים