לאחר ניסיון מוצלח של UMI בשיווק שברולט למגזר החרדי בירושלים, החליטה היבואנית להרחיב את פעילות השיווק שלה במגזר באמצעות שיתוף פעולה עם בנק ירושלים.
היוזמה החלה במסגרת יריד המכוניות שקיימה שברולט תחת הכותרת "יום השברולט", במסגרתו ביצעה החברה מהלך שיווקי בו הוצעו חוויות ואטרקציות לילדים. במקביל זכו המבוגרים שהתעניינו ברכישת רכב לתנאים מועדפים ונוחים ברכישת הדגמים המבוקשים של שברולט.
עידית בר-נוי מנהלת מותג שברולט פרטיות ציינה כי לאור הצלחת היריד תמשיך החברה בפעילות יחודית למגזר החרדי, "בניגוד לתפיסה הראשונית בחברה, גילינו כי משפחות חרדיות רבות מגלות יתרונות מהותיים בדגמים החדישים והאטקרטיביים של חברת שברולט. בהתאם לכך נמשיך בפעילות נוספת למגזר החרדי".
משברולט נמסר כי באותו מהלך הדגם המוביל שזכה להתעניינות ולמספר רב של רכישות היה דגם המיניוואן-השברולט אפלנדר. 2 דגמים נוספים שהוצעו היו השברולט ויואנט- המיניוואן המרווח ושברולט אופטרה – משפחתית מעוצבת, מאובזרת ומרווחת במיוחד. דגמים אלו הוצעו לבאי היריד בהצעות מיוחדות ובלעדיות.
דינה פרומוביץ' מנהלת מערך השיווק של בנק ירושלים ציינה כי "בנק ירושלים הינו הגוף הפיננסי המוביל את תחום המימון והאשראי לרכב במגזר החרדי, זאת בזכות הפריסה בריכוזים החרדים והצוות החרדי המקצועי המכיר היטב את האוכלוסייה החרדית. ולכן אנו ערוכים להעניק תוכניות מימון ואשראי מתאימות ללקוחות UMI".
המבצעים היחודיים יזכו לפרסום נרחב בסניפי הבנק, בפרסום עיתונות ובדיוור ישיר ויעמדו בתוקף עד סוף אוגוסט