יקב רמת הגולן חבר לשף שגב משה ליצירת קמפיין דיגיטלי. הקמפיין צולם כסרט דקומנטרי כאשר שגב שם על ראשו מצלמת גו פרו במשך שבוע שלם ותיעד את אורך חייו העמוס והצבעוני: את הזיגזוג בין הבית, הילדים, המשפחה, העבודה, התחביבים, הניסיון למצוא זמן קצת לעצמו. הסרט ערוך ב"קאטים" מהירים ומראה את נקודת מבטו האישית של שגב, כולל לוקיישנים פרטיים שלו כגון הבית, המסעדה והאנשים המקיפים אותו כגון משפחה וחברים. הכל מסתיים ברגע אחד, בסוף השבוע, כאשר נחלץ פקק הבקבוק, היין נמזג לכוס ואפשר להתחיל להירגע -"סוגרים שבוע – פותחים יין".
נקודת מבטו האישית של שגב כפי שמופיעה בסרט מייצגת את אורח החיים המטורף והלחוץ של כולנו בעידן המודרני. אנו טרודים במהלך השבוע בעבודה, במשפחה, בחיים ואילו בסוף השבוע אנו מקווים שהרעש יהפוך לשקט, הלחץ לשלווה וכי נוכל להסתכל על מה שהשגנו בנחת וברוגע. הדרך הטובה לעבור מ"מצב הצבירה" הראשון לשני היא ליהנות מהרגע בעזרת כוס יין טוב לצידנו.
לדברי יואב דור, סמנכ"ל שיווק ומכירות יקב רמת הגולן: "החיבור של יקב רמת הגולן עם השף שגב משה מרגיש טבעי. שניהם מדברים לקהל בגובה העיניים, באותנטיות ובקריצה ואהבה גדולה לקולינאריה ולחיים בכלל".
הסרטון יעלה במדיה הדיגיטלית והחברתית בנגזרות שונות.