שופינג.קום מכריזה על נתוני שיא היסטוריים לקניות מקוונות בעונת החגים 2006



שופינג.קום, המובילה עולמית לקניה השוואתית באינטרנט, מדווחת על שבירת שיאי קניות בתקופת החגים של 2006 (חג המולד והסילבסטר). השנה היה היום העמוס ביותר בתולדות החברה ב- 11 לדצמבר, עם גידול של 46% במכירות לעומת השנה שעברה.


השנה ניתן היה לראות שינוי בסוגי המוצרים בהם התעניינו הצרכנים באתר שופינג.קום. השנה נראה גידול בקטגוריות שונות אשר בעבר הצרכנים התעניינו בהן פחות. הקטגוריה הפופולרית ביותר היתה ונשארה מחשבים ואלקטרוניקה, אליה נוספו ביגוד ואביזרי אופנה עם גידול של 27.5% לעומת שנה שעברה, מוצרים לבית ולגינה עם גידול של 40% לעומת שנה שעברה, ומוצרים לילדים ולמשפחה עם גידול של 37% לעומת שנה שעברה.


ג'וש סילברמן, מנכ"ל שופינג.קום, ציין: "הגידול המשמעותי בקניות העונה מוכיח את יתרונותיו של מודל הקניה ההשוואתית שלנו. כיום, הצרכן משתמש באתר שלנו על מנת לחסוך זמן ולפשט את הקניה כך שהוא יוכל למצוא במהרה את העסקה הטובה ביותר למתנות מכל הסוגים. זה כמו לקנות בכל הקניונים בו זמנית – עם הנוחות שמציע השימוש במחשב הביתי".



המוצרים הפופולריים על פי שופינג.קום:



אלקטרוניקה:


iPod ננו ו-iPod וידאו של חברת אפל


פלייסטיישן 3 ופלייסטיישן נישא


Xbox 360 של מיקרוסופט



צעצועים:


אלמו


המטבח של דורה


Star wars לגו



מוצרים לבית:


מכונת קפה של Cuisinart


גריל ביתי של George Foreman


מקרר אמנה



שופינג.קום, שנרכשה לאחרונה על ידי ענקית המכירות האמריקאית eBay, הינה חלוצת שירות השוואה לקניות באינטרנט, ואחת מאתרי קניות באינטרנט הגדלים במהירות. באתר החברה מוצגים מיליוני מוצרים מאלפי סוחרים ומיליוני חוות דעת של לקוחות מקהילת ה-Epinions.



שופינג.קום ישראל אחראית על פיתוח ותחזוקת קטלוג המוצרים העומד בבסיס פעילותה של שופינג.קום, ומשרדיה ממוקמים בנתניה.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים