שופרסל יוצאת לדרך עם היחידה העסקית החדשה "שופרסל לעסקים" ופותחת את חנות Cash & Carry הראשונה. באמצעות היחידה העסקית החדשה תספק הרשת לעסקים הקטנים מוצרים במחירים אטרקטיביים. העסקים ייהנו מרכישת כלל המוצרים במקום אחד ותחת חשבונית אחת – מוצרי מזון (יבש, מצונן וקפוא), פירות וירקות, מוצרי פארם וניקיון סיגריות, אלכוהול ועוד.
חנות ה-Cash & Carry מתפרשת על פני 5,000 מ"ר ברחוב היוצר 2 בבאר יעקב.
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל אמר היום: "אנו גאים להשיק את היחידה העסקית החדשה 'שופרסל עסקים' ולפתוח את סניף Cash & Carry הראשון בבאר יעקב. פעילותנו תוזיל את מחירי הקנייה לעסקים ואנו מקווים שההוזלה תגיע עד ללקוח הסופי. בנוסף, הפעילות תפשט לעסקים את תהליך הרכש ותאפשר רכישת מגוון רב של מוצרים תחת קורת גג אחת – ONE STOP SHOP אמיתי. פורמט זה מיושם בקרב הקמעונאיות הגדולות בעולם ואנו שמחים להיכנס גם לתחום זה. שופרסל רואה בפורמט חדשני וייחודי זה, מנוע צמיחה נוסף בהפיכתה לקבוצה קמעונאית".
שוק קמעונאות המזון: בישראל פועלים 13,750 מסעדות, בתי קפה, עסקי מזון מהיר ודוכנים וגודל השוק מוערך בכ-20 מיליארד ₪. השוק הקמעונאי כולל
כ-6,500 נקודת מכירה של מינימרקטים ומכולות (בשטח של עד 300 מ"ר) עם מחזור הכנסות כולל של כ-16 מיליארד ₪ , וכן כ-2,500 קיוסקים ופיצוציות עם מחזור הכנסות כולל של כ-9 מיליארד ₪.