שופרסל עולה במהלך שיווקי לחיזוק הובלתה בעולם הדיגיטלי וה- COMMERCE–E. המהלך כולל מגוון מבצעי 2+1 על מאות מוצרים, טעינה של 200 ₪ על רכישת מוצרי נון פוד ב- 500 ₪, ומוצרי חשמל ללא מע"מ.
המהלך השיווקי ילווה בקמפיין טלוויזיוני, עיתונות ודיגיטלי בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן מסר כי "אתר שופרסל אונליין הנו אחד הנכסים המרכזיים של הרשת ומהווה חלק חשוב מהאסטרטגיה של שופרסל לשנים הבאות. אנו רואים ומובילים את התפתחות השוק בעולם האונליין ומקדישים משאבים רבים בשיפור מתמיד של האתר והשירות של הזמנות מקוונות ללקוחות. שופרסל הנה מובילה עולמית באחוז חדירה של רשת קמעונאית בתחום המכר המקוון"
אורי קילשטיין סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אומר, "פעילות הדיגיטל של שופרסל עשתה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ואנו מרגישים מוכנים לקפיצת מדרגה הבאה. למעלה מ 300 אלף לקוחות כבר קנו באתר שופרסל, כאשר הפדיון בשנת 2016 יחצה את רף המיליארד ₪ ומהווה כבר למעלה מ10% מפדיון כלל רשת שופרסל. הלקוחות כיום מבינים שהם יכולים ליהנות בלחיצת כפתור משירות איכותי שמגיע עד הבית, בטחון שבוחרים עבורם את המוצרים הטובים והטריים ביותר, והכל במחיר אטרקטיבי ביותר הדומה למחירי שופרסל דיל. בנוסף, באפליקציית שופרסל ממומשים כל חודש מאות אלפי קופונים אישיים על פי התנהגות וסל הקנייה של הלקוחות וכן כ- 15% ממכירות האונליין שלנו מבוצעות באמצעות ערוץ זה."