שופרסל משיקה את רשת הפארמה BE

קבוצת השיקה את רשת BE בהיקף ההשקעה במהלך יעמוד על כ-120 מיליון ₪ בשנים הקרובות, אשר כולל: השקת 10 סניפי קונספט חדשים, שדרוג מערך הסניפים הקיים, וצמיחה של כ- 10 סניפי קונספט חדשים בשנה, פתיחה של כ – 50 סניפים חדשים – סה"כ 120 סניפים בתוך כ- 3 שנים, ואתר סחר חדשני על תשתית האתר והמשלוחים של רשת שופרסל און ליין.



Beהחדשה מתחייבת לחולל שינוי במחירי הפארם לצרכן. המחירים בישראל ירדו החל מהיום ובשנה הקרובה. מחירי מדף משתלמים במיוחד על המותגים המובילים בתחומי הטואלטיקה, הקוסמטיקה, בית המרקחת והתינוקות. זאת כאשר על פי מחקר של הגל החדש 66% מהישראלים חושבים שמחירי הפארם יקרים.



מאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל מסרו היום: "אנו גאים ונרגשים להשיק היום את רשת Be, רשת הפארם החדשה בישראל מקבוצת שופרסל. הרשת החדשה תביא בשורה לצרכן הישראלי ותאפשר לו ליהנות מעוצמות הקבוצה גם בעולם הפארם, אשר עד לאחרונה נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי שחקן אחד. אנו בטוחים כי הצעת הערך שהותאמה במיוחד לצרכים העדכניים של הלקוח הישראלי, תימצא כאטרקטיבית על ידי לקוחות הרשת ותאפשר את צמיחתה והצלחתה בשנים הבאות. אנו מתכוונים לחדש, לרענן ולהמשיך להפתיע, בכל תחומי הפעילות שלנו ברשת זו ולתת מענה לעולמות תוכן רבים ומגוונים הנוגעים לתחומי הבריאות, פארמה, קוסמטיקה, טואלטיקה ועוד, באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים ושונים ממה שהצרכן הישראלי הורגל אליהם עד כה. אנו מודים לעובדי ומנהלי החברה המסורים על העשייה הרבה ועל תרומתם להצלחת המהלך ולהוצאתו לפועל״.



אורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be, אמר היום: "אני גאה להשיק היום את BEהפארם החדש, המהווה אלטרנטיבה ראויה ומתבקשת בשוק הפארם בישראל. הצרכן הישראלי השתנה בשנים האחרונות והוא מוקף באלטרנטיבות רבות שמקורן הן בעולם ה- online והן בחו"ל. החנויות החדשות של BE יספקו חוויה עדכנית, ייחודית ודיגיטלית שטרם נראתה בישראל והיא תספק לצרכנים את הריגושים המתבקשים בעולם הפארם. המגוון בחנויות BE יכלול את מוצרי הפארם המוכרים והאהובים בנוסף למבחר מותגים בינלאומיים בבלעדיות, אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף. זאת ועוד, אנו משיקים מותג פרטי מבית BE באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים."



עוד הוסיף וטרמן כי כחלק מתפיסת הצרכן החדש, שמעוניין לקנות בזמן ובמקום שנוח לו, אנחנו משיקים היום אתר סחר חדשני ברוח המותג. באתר יוכלו הלקוחות להזמין את רוב המבחר של BE ולקבל את ההזמנה בשליחות אחת. מהיום ניתן להזמין קוסמטיקה יוקרתית וויטמינים יחד עם סל הקניות של שופרסל און ליין, אשר משרת מאות אלפי בתי אב בישראל בחודש. במהלך 2019 תתווסף גם שליחות של תרופות עד הבית, כל זאת על תשתית האתר והמשלוחים של שופרסל און ליין."



על פי הקונספט של BE, תסופק חווית קניה חדשה, סרוק וקנה – החנות הדיגיטלית כבר כאן. קונים, סורקים ומשלמים באפליקציית Be. באורך החיים המהיר כיום נמצא פתרון נוסף לייעול הקנייה ומקסום החוויה – אוספים מוצרים, סורקים ומשלמים באפליקציה הכול באופן עצמאי ובנוסף כמובן לקופות הרגילות ולחוויית הקנייה הרגילה. כמו כן, בית המרקחת יספק פרטיות מול דלפק הרוקח באמצעות מחיצות ייחודיות אשר נבנו בכל סניפי הקונספט וזאת על מנת להעניק אינטימיות ופרטיות מרבית ללקוח. זאת לאור סקר שוק שביצע מכון SAPIO המעלה כי ¾ מהמשיבים ציינו שחסרה להם פרטיות לפחות בחלק מהמקרים וכ-30% ציינו שברוב הקניות או בכולן.



אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח