שופרסל משיקה עגלה חכמה שפיתח הסטארט-אפ הישראלי Shopic

רשת
הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל בשת"פ אסטרטגי עם הסטארט-אפ הישראלי
Shopic, במסגרתו תציע ללקוחותיה
ליהנות מעגלת קנייה חכמה המבוססת על בינה מלאכותית

שופרסל, רשת הקמעונאות הגדולה
והמובילה בישראל
, החלה לפני מספר חודשים
בפריסה של פתרון הסטארט-אפ הישראלי Shopic אשר פיתח טכנולוגיה שתשנה את חוויית
הקניה של מיליוני לקוחותיה. שופרסל תטמיע באופן הדרגתי
את
פתרון העגלה החכמה של Shopic שמזהה כל מוצר שנכנס ויוצא מהעגלה באמצעות מצלמות ללא
צורך בסריקת המוצרים ובנוסף מאפשרת להדריך את הקונים במהלך הקניה, להמליץ להם על
מוצרים בהתאם להרגלי הקנייה, לעזור להם לנווט בחנות לפי רשימת הקניות – ובסוף
הקניה אף תאפשר להם לדלג על התור והקופה.

הפתרון של Shopic שמתבצע בימים
במספר רשתות קמעונאות מובילות בעולם, מבוסס על יחידה מודולרית ונוחה שניתן להרכיב
על כל עגלת קניות סטנדרטית. הקונים יוכלו לקחת את היחידה בכניסתם לחנות, ירכיבו
אותה על העגלה בלחיצה אחת ויבצעו את קנייתם בדיוק כמו שעשו בעבר, כששתי מצלמות על
גבי המתקן מזהות באופן אוטומטי מוצרים שמוכנסים לעגלה או מוצאים ממנה. מסך מגע
גדול יתקשר עם הקונים, ידריך אותם וימליץ להם על מבצעים והנחות. בסוף הקניה, תסכם
העגלה את החשבון. בשלב הראשון של הפריסה ישלמו הקונים בקופות ייעודיות ללא תור,
אולם במהרה יוכלו לשלם הישר מהעגלה.


בהבדל מהטכנולוגיות המתחרות, הפתרון
של Shopic לא דורש שינוי בתשתית הפיזית של החנות, לא מצריך השקעה מסיבית בעגלות
חדשות ויקרות ומאפשר פריסה של המערכת בכל חנות תוך ימים בודדים. מדובר באחד
הפתרונות היחידים הקיימים כיום לקניה חכמה
אשר מתאימים לסופרמרקטים גדולים והיפרמרקטים. היחידה
החכמה של Shopic מצוידת בשבב בינה מלאכותית ובמערכת לזיהוי תמונות שמסוגלת ללמוד
לזהות מוצרים חדשים תוך כדי שימוש.


צביקה פישהיימר, סמנכ״ל משאבי
אנוש ואסטרטגיה, שופרסל
: "
אנו מייעדים את הפתרון לכ-200
הסניפים הגדולים שלנו. הפתרון יוטמע בהדרגה החל מתחילת שנת 2022. ״אנחנו מביאים את
כל היתרונות של קנייה אונליין אל החנויות הפיזיות שלנו. הקנייה תהיה אישית יותר, מוכוונת
עם המלצות רלבנטיות לכל לקוח, תוך הימנעות מהחלק הפחות אהוב על הלקוחות- העמידה
בתור לקופות. Shopic פיתחה ביחד איתנו פתרון שעונה על כל הצרכים האלה״.


רז גולן, מנכ"ל Shopic
אמר:
״אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוח טכנולוגיות לשוק הקמעונאות הוא הבנה עמוקה של
השטח, של האתגרים התפעוליים והצרכים הייחודיים בחנויות. לכן שיתוף הפעולה עם
שופרסל הוא בעל חשיבות קריטית עבורנו. שופרסל היא לא רק רשת הקמעונאות הגדולה בארץ
אלא גם מובילת החדשנות בענף. בזכות התעוזה והפתיחות של הרשת נוכל לקחת את הקונה
הישראלי לדור הבא של חוויית הקניה״.


שופרסל השתתפה בסבב ההשקעה
האחרון בחברת Shopic, שהוקמה בשנת 2016 על ידי רז גולן וערן קרביץ. משרדי החברה
נמצאים בתל אביב והיא מעסיקה עשרות עובדים. מלבד שופרסל השקיעו בחברה גם הקרנות
IBI Tech Fund,
Entrée Capital ו-Claridge
Israel
.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח