שופר סל חותרת להשגת יתרון תחרותי: חנכה מערכת לטיפול בקשרי לקוחות


יצחק שפר, מנהל אגף טכנולוגיות מידע בשופרסל, הודיע היום על חנוכת מערכת לטיפול בקשרי לקוחות מתוצרת SAP, זאת כחלק מהתוכנית האסטרטגית החדשה של הרשת.




שפר הוסיף כי "המערכת תשרת כ- 500 משתמשים במוקד קשרי הלקוחות של הרשת, השוכן במטה החברה בראשון לציון, גורמי מטה ואת סניפי הרשת. בעוד מספר חודשים תורחב המערכת ותכלול גם את מוקד המועדונים של שופרסל. הפרויקט הכולל ישום, ההטמעה וההדרכה בוצע ע"י נס טכנולוגיות בשיתוף פעולה עם אגף טכנולוגיות מידע של שופרסל".




המערכת שיושמה בשופרסל הינה מערכת mySAP CRM מערכת כוללת לטיפול בקשרי לקוחות. המערכת תנהל בשופרסל את פניות הלקוחות בנושאים שונים המתיחסים לתפעול הרשת, פניות לקבלת מידע על הסניפים, מידע על מוצרים וכדומה. הפניות מתקבלות במוקד קשרי הלקוחות של שופרסל וכן בסניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ ומנותבות לגורמים השונים בשרשרת הטיפול, תוך משלוח התרעות לגורמים רלבנטיים נוספים במטה החברה, כגון מנהלי תחומים, המחלקה המשפטית, מחלקת אבטחת איכות, מנהלים עסקיים שונים וכדומה.



המערכת הינה בעלת יכולת ניתוח מקיפה בכל נקודות המגע עם הלקוח, ובנוסף לטיפול בפניות ולמעקב אחריהן היא מסייעת לבצע קמפיין שיווקי.



בעוד מספר חודשים תטפל mySAP CRM בפעילויות נוספות הנוגעות לחברי מועדוני הלקוחות של שופרסל. המערכת תנהל, בין השאר, את הטיפול בתווי קניה לחברי מועדונים, קמפיינים שונים, דיוור, ניהול סקרים וכיו"ב.



ברמת הסניף תאפשר מערכת ה-CRM להנהלת הסניף לראות "תמונת לקוח" מלאה בעת כל אינטראקציה עם הלקוח. "תמונת הלקוח" כוללת את היסטוריית הפניות שלו, נתוני הקניות שלו בעבר, מאפייני הלקוח, פרטים כלליים, נתוני התקשרות, נקודות שצבר וכדומה.



ישי שנידובר, מנהל קבוצת SAP בנס טכנולוגיות, ציין כי מדובר בפרויקט CRM מהגדולים ביותר שבוצעו עד כה בישראל בטכנולוגיית SAP.

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס