מנתוני המותג
ברילה, עולה כי מתחילת מגפת הקורונה, חל גידול משמעותי בצריכת הפסטה בישראל, כאשר
שוק זה מגלגל כ-608 מיליון ₪ נכון לשנת 2020 ומשפחה
ישראלית ממוצעת צורכת כיום כ-7 ק"ג פסטה בשנה, לעומת האיטלקים הצורכים כ-30
ק"ג פסטה בשנה.
מסקר שערך
המותג ברילה בארץ עולה כי כי 94% מהצרכנים
בישראל רוכשים פסטה: 44% אוכלים פסטה בין
2-3 בשבוע ו – 25% נוהגים לאכול פעם בשבוע . 71% מהנשאלים ענו
כי אוכלים פסטה כארוחת צהריים לעומת 62% שאוכלים פסטה כארוחת ערב או אירוח. עוד עלה מהסקר
כי פסטה הינו מאכל האהוב על רבים מבני המשפחה: 52% נוהגים להכין פסטה לכלל המשפחה,
בניהם ילדים, הורים ובוגרים ואף לאורחים. הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש את המותג ברילה, הנחשב בעיניו כטעים, יוקרתי ואיכותי. בנוסף,
ציינו כי מוצר הפסטה ברילה, מרשים בהגשה כמנת אירוח ו"דומה למנה במסעדה".
בנושא רטבים לפסטה, הנחשב
כמוצר משלים, נמצא כי 58% מבתי האב בישראל ציינו שהם קונים רטבים איטלקיים. למעלה ממחציתם משתמשים בתדירות של 2-3 בשבוע ועד פעם בשבוע:
34% משתמשים ברוטב איטלקי פעם בשבוע, 26% משתמשים פעם בשבועיים לשלושה, 21% נוהגים
להשתמש בין 2-3 בשבוע.