חברת שטיינרייש תקשורת ויחסי ציבור, שמרכזה בניו ג'רזי, מסרה השבוע כי זכתה בחוזה של 18 חודש לשמש כנציגה של עיריית ירושלים, על מנת לפעול לקידום התיירות באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים.
הקמפיין ייתמקד באירועי מפתח במהלך התקופה. יריית הפתיחה תהיה מרתון ירושלים השני, לאחר מכן פסטיבל הקרח הראשון בירושלים בחודשים מרץ ואפריל. לאחריו פסטיבל האור בחודש יוני ופסטיבל המוסיקה קלאסית בחודש ספטמבר. אירועים אלה נועדו להציג את מגוון האפשרויות העומדות בפני מיליוני המבקרים בירושלים מדי שנה.
שטיינרייש תקשורת ויחסי ציבור נבחרה בעקבות הקמפיין התיקשורתי והחברתי שהובילה, בדגש על מגוון האירועים ואטרקציות אשר ירושלים מציעה לכל מבקר.
"ירושלים היא לא רק עיר עשירה מבחינת היסטוריה ודת, אלא גם יעד עולמי של תיירות ספורט ותרבות המתפתח במהירות רבה. התוכנית של שטיינרייש תתבסס על כלי התקשורת המקובלים ותקשורת חברתית כדי להדגיש את האתרים, מלוונות ותשתיות מתפתחות שהופכים את העיר ליעד תיירותי מעודף "כך נאמר על ידי סטן שטיינרייש, נשיא ומנכ"ל חברת שטיינרייש.
חברת שטיינרייש תקשורת (נוסדה בשנת 2003) היא חברת יחסי ציבור בינלאומית, שמתמקדת בסיפוק תוצאות הניתנות למדידה ללקוחותיה. בעלת משרדים בניו ג'רזי, ניו יורק, וושינגטון, לוס אנג'לס, לונדון, פרנקפורט ותל אביב. החברה מציעה ללקוחתיה שירותים הכוללים: קשר עם התקשורת, עבודה מול רשתות חברתיות, השקעה בקהילה, פילנתרופיה, קשר עם הממשלה, תקשורת עובדים ותיפול תקשורת במשברים.