לאחר ההשקה המוצלחת (יולי 2006) של סדרת MUST –מנטה, עם ה- cooling effect (גידול של 38% בסגמנט המנטה, נילסן חצי שנתי 2006) וכהמשך לסדרות אחרות, מביא המותג את הבשורה הבאה בעולם הפירות: סדרת מסטיקים חדשה בטעמי פירות חמוצים במיוחד, הכוללת טעמי לימון, אננס ומלון.
הטעמים החמוצים (EXTRA SOUR) נהנים מצמיחה ברחבי העולם ו-MUST, המותג שחרת על דגלו את ערך החדשנות, מגיש לראשונה בישראל טעמים אלה במסטיקים ללא סוכר.
לרגל ההשקה יוצא המותג בקמפיין חדש בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
הקמפיין נותן פרשנות חדשה למונח "פרצוף חמוץ" –אותו פרצוף משעשע המופיע על פני מי שטועם לראשונה מהמסטיק הייחודי. הקמפיין יעלה לטלוויזיה ב- 15.6 (ערוצים 22, 10 ו- 24), לבתי הקולנוע של תיאטראות, גלובוס גרופ, וסינמה סיטי ועל גבי קיר ההלכה המפורסם, בו תופיע הדמות הראשית בסרט הפרסומת.
קרדיטים:
משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG
סמנכ"ל קריאיטיב : בועז להב
מנהל קריאיטיב: נועם גזית
סופרוויזר ארט: אילן לוין
קופי: דויד כהן
סמנכ"לית לקוחות: הגר גרוס
סופרוויזרית: עינב שגיב
תקציבאית: עינב יהב
סמנכ"ל פיתוח עסקי: רותם שביט
מנהלת הפקה: אפרת ארליך
במאי : שחר סגל
חברת ההפקה: POV הפקות
קריינות : ניר פרידמן
חברת פוסט פרודקשיין : גרוויטי