שטראוס-עלית יצאה בפעילות קידום מכירות רחבה ויוצאת דופן להשקת סדרת הגבינות "לחיי ההנאות הקטנות" באמצעות חברת 'אידאה עיצוב והפקה' המתמחה בעיצוב במרחב הקמעונאי. לדברי חלי פומרנץ סמנכ"ל לקוחות בחברת 'אידאה: 'הפעילות נועדה ליצור בולטות בנקודת המכירה מחד ובידול וחשיפה מרבית מאידך, האריזות החדשות מהוות בעצמן בידול ובולטות במדפים, דבר שיצר אתגר משמעותי בתהליך'.
במסגרת הקד"מ עוצבו חזיתות המקרר ב250 נקודות הדגל מביאות לידי ביטוי את שאיפתה של שטראוס-עלית להביא לצרכן ערך מוסף אמיתי מבחינת איכויות המוצר והחוויה שהוא יוצר. כמו כן עמדות הדיול עוצבו במראה שונה וחדשני.