שטראוס-עלית מעלה קמפיין חדש למגזר הרוסי באמצעות חברת 'מגזרים'.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה מקורי שהופק על ידי חברת מגזרים שישודר בערוצי הטלוויזיה הרוסים ופרסום בעיתונות הרוסית. בנוסף, תתקיים פעילות קד"ם של חלוקת דוגמיות קפה בעזרת אינסרטים במגזינים היוקרתיים המובילים בשפה הרוסית.
המותג פלטינום מטופל ע"י חברת מגזרים בהצלחה מזה מספר שנים במסגרת האסטרטגיה "קפה בקריסטלים" (עקב אופי היצור של קפה פלטינום נוצרה הקבלה לקריסטלים ואומצה האסוציאציה לתכשיטנות התואמת את שם המותג, פלטינום = הזהב היוקרתי והאיכותי ביותר).
נטשה שוקין, מנכ"ל 'מגזרים': "40% מכלל המכירות של המותג בישראל באות מהמגזר הרוסי. מקבוצות מיקוד שנערכו במגזר הרוסי עלה כי למותג פלטינום אישיות מאד ברורה ומיצוב חד-משמעי – דמות הפלטינום הקיים מקרינה אופטימיות וסימפטיות משולבת עם יוקרה ואלגנטיות".