איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית שיכולה לשמש כמודל לחיקוי בסיטואציות מהסוג הזה. יהיו כאלה שנטייתם תהיה לכיוון של כלים יותר מסורתיים כמו שימוש בפליירים, מיילים ממוקדים או אפילו חזרה לשיטה הטובה והמוצלחת של כל הזמנים – D2D. לעומת זאת, יהיו כאלה שיעדיפו שיטות יותר נועזות ומהפכניות כמו שימוש בטכניקות של שיווק גרילה.
Hertz בשבדיה עמדו בפני דילמה לא פשוטה. היה להם שירות חדש שהם רצו להציע לבעלי כלבים שרוצים להשכיר רכב אבל הם לא ידעו איך לפנות לאנשים האלה ישירות בלי לבזבז משאבים על פיזור אמצעי השיווק. הם העמידו את עצמם במקום בעלי הכלבים ונכנסו לנעליהם על מנת להבין את הצרכים שלהם. הפתרון היה פשוט אך יעיל מאוד ביחס לתקציב שעמד לרשותם. כל מה שהיה צריך לעשות זה לפזר עצמות לכלבים בשבילים המרכזיים שבהם מטיילים בעלי הכלבים עם חיות המחמד שלהם ולהוסיף מסר שיווקי קצר אשר מזמין אותם לנסות את המוצר של Hertz, שעונה לצרכים של בעלי הכלבים בצורה מושלמת.
פורסם בבלוג Buzz007.co.il